hej. jag har ett flashat 360 och när jag kör brända skivor så rasslar det jätte mycket. På min kompis xbox låter det ingenting. Jag har benq läsare. Vad kan man göra åt detta rasslande?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
rasslande xbox
Collapse
X
-
rasslar original? vad bränner du på för media? testat dina skivor i din polares box?Original inlägg av alexandro900 Visa Inlägghej. jag har ett flashat 360 och när jag kör brända skivor så rasslar det jätte mycket. På min kompis xbox låter det ingenting. Jag har benq läsare. Vad kan man göra åt detta rasslande?
- Citat
- Flag
-
förstår du bränner spel, men rasslar original spel/film som dina backuper?Original inlägg av alexandro900 Visa Inläggnej inte orginal. Jag brännder spel. Ja alla mina brända skivor har han testat och dom funkar hur bra som helst på hans. Skivorna funkar på min också men det rasslar jätte mycket. Jag tror att xboxet kan ta skada av de.
- Citat
- Flag
Comment
-
Låster som läsproblem / svårt för lasern att fokuseraXbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
- Citat
- Flag
Comment
-
låter uppenbarligen så, dyk in med den till psxcare så kan de kika närmare på den eller byta ut den. har du långt dit kan du skicka in enheten.Original inlägg av alexandro900 Visa Inlägghej igen. Nu har det även börjat "rassla" när man kör orginalskivor. Är min benq påväg att dö lr?:O
- Citat
- Flag
Comment
-
För mig låter det som att skivorna vobblar "hamnar i obalans" och om man kör "Billiga skivor" kan de vara konkava eller konvexa och eller om man sätter klisterlappar på sina skivor istället för att skriva "Dymo märklappar".Original inlägg av int21 Visa Inlägglåter uppenbarligen så, dyk in med den till psxcare så kan de kika närmare på den eller byta ut den. har du långt dit kan du skicka in enheten.
Ny Drive bör åtgärda det felet ja.
Om mortotn dragit snett spelar inte ny alser någon roll, om det är det som är felet d.vs./ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment

Comment