Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tv proffs?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Tv proffs?

Har glömt min tv kontroll hos Tjejen.

Precis köpt xbox360 , kan inte hitta "tvspel" kanalen? måste väl kunna finnas en knapp på alla tv apparter som fungerar att sätt på den utna kontroll väl? Har letat knappar hittar fan ingen :/

Det finns tyvärr inte på alla.
    Min äldsta har ingen men den nyare har.

Sen finns det en del apparater som slår över på rätt kanal när boxen startar.
    1 x Trinity RGH, 250GB. 1 x Trinity original, 4GB + 250GB HD.

Comment

Alla tvaparater jag sett har:
      On/Off
      Volym
      Byta Kanal
      Meny (vissa)
      Source/input
      iPhone 3G:
      Svart 16GB
      Telia Max 25
      PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
      SanDisc MS Pro Duo Ultra II
      4GB
      Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Jag har tre tv-apparater här hemma. EN av dem har source-knapp (Sony från 04).
        Den äldsta byter dock själv till den input som blir aktiv.

Comment

jag har för mig att xboxen inte slår över utav sig själv. har 2 tv-apparater på den gamla hade jag ps1 och då slog den över men inte när xboxen var i, samma sak med den nya, då slår dvd-spelare+digital tv-box över men ej xbox

Comment

Original inlägg av Heenok Visa Inlägg
            jag har för mig att xboxen inte slår över utav sig själv. har 2 tv-apparater på den gamla hade jag ps1 och då slog den över men inte när xboxen var i, samma sak med den nya, då slår dvd-spelare+digital tv-box över men ej xbox
            Jag har inte testat min box på den tv som slår över men det kanske saknas någon signal från xboxen eller något.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X