Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Dela ut filmkatalog från datorn?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Dela ut filmkatalog från datorn?

Tänkte dela ut en katalog med alla xvid-filmer jag har på datorn så jag kan spela upp dom via "My Xbox" på dashboarden. Men när jag går in på Video Library/"min dator"/Videos så finns det inga kataloger alls där.

Hur gör jag för att komma åt en viss katalog på min dator från 360n tro?

Edit: Samma sak när det gäller "Music Library" Den hittar bara dom låtarna som följer med på Windows Vista som orginal. Exempelmusik från mina dokument alltså.
    Last edited by lejonel; 2008-12-18, 18:13.

Antingen så lägger du till de nya mapparna via mediadelning i WMP eller så flyttar du dom filmerna/musiken du skall använda till din "bilder" eller "filmer" mapp som finns på startmenyn eller din "personliga" mapp.
    Xbox 360 samsung extreme firmware
    Xbox v1.6 smartxx 2.0 300gb
    PsTWO V14 Matrix infinity
    Gamecube Qoob

Ps.

Även den starke får ta i när han skiter.

Comment

Högerklicka på den katalog du vill dla ut och välj Delning
      Sen hänger det på brandvägg och servicepack samt OS hur hårt strypt detta är samt rättigheter.

Eller gör som jag... Köp en HP NAS
      http://h10010.www1.hp.com/wwpc/se/sv...0-3548159.html

Funkar kanon med Gammelbox, 360, PS3 och andra datorer i nätverket.
      Fyra S-Ata fack borgar för lång livslängd och utrymme efter din plåmbok

Läs mer om denna på vårt forum via denna länk: http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=36026
      Last edited by Pendragon; 2008-12-19, 10:55.
      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av BadRuby Visa Inlägg
        Antingen så lägger du till de nya mapparna via mediadelning i WMP eller så flyttar du dom filmerna/musiken du skall använda till din "bilder" eller "filmer" mapp som finns på startmenyn eller din "personliga" mapp.
        Tack tack! Körde på alt 1

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
        Högerklicka på den katalog du vill dla ut och välj Delning
        Sen hänger det på brandvägg och servicepack samt OS hur hårt strypt detta är samt rättigheter.

Eller gör som jag... Köp en HP NAS
        http://h10010.www1.hp.com/wwpc/se/sv...0-3548159.html

Funkar kanon med Gammelbox, 360, PS3 och andra datorer i nätverket.
        Fyra S-Ata fack borgar för lång livslängd och utrymme efter din plåmbok

Läs mer om denna på vårt forum via denna länk: http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=36026
        Alternativ 1 där har jag redan provat. Men Xboxen vägrar att visa den katalogen ändå :/

Alternativ 2 låter intressant. Funderar på att bygga en rejält tyst serverburk för detta ändamål. Är den datorn tyst tro?

Comment

Original inlägg av lejonel Visa Inlägg
          Tack tack! Körde på alt 1

Alternativ 1 där har jag redan provat. Men Xboxen vägrar att visa den katalogen ändå :/

Alternativ 2 låter intressant. Funderar på att bygga en rejält tyst serverburk för detta ändamål. Är den datorn tyst tro?
          Hp servern jag länkat till låter ungeför 25dB, rätt tystare öän min stora dator mao
          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X