Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Connectivity Kit V3 Pro

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av catlak Visa Inlägg
    hehehe ok du e snabb på att svara alafall det e ju bra för alla blixten du verkar ju kunna ganska mycket om dethär kan du adda mig på msn så du kan hjälpa mig med flash
    Så länge du får ur en gilltig nyckel (dvs inte bara nollor) så ska det inte vara någon fara.
    iPhone 3G:
    Svart 16GB
    Telia Max 25
    PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
    SanDisc MS Pro Duo Ultra II
    4GB
    Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

löda R708

Hej!

Om ja inte missförstått så används R707 byglingen vid läsandet av firmware och R708 vid skrvining. Behöver då inte R708 va byglad när man skriver till driven?

Comment

Original inlägg av dabro Visa Inlägg
        Hej!

Om ja inte missförstått så används R707 byglingen vid läsandet av firmware och R708 vid skrvining. Behöver då inte R708 va byglad när man skriver till driven?
        Nej, 708'an behöver aldrig byglas
        iPhone 3G:
        Svart 16GB
        Telia Max 25
        PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
        SanDisc MS Pro Duo Ultra II
        4GB
        Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Hej! Jag har ett Xbox 360 60 GB och det är flashat av ******* (xTREME firmware v1.50. Nu måste jag uppdatera för o lira wave3 spel!

Tänkte köpa ett Xecuter Connectivity Kit V3 Lite och flasha det själv så slipper man betala 200 kr. varje gång man ska uppdatera den!

Har Samsung ms28 läsare... Hur gör jag?

Jag frågar eftersom jag vill veta vad man behöver göra, och vad man behöver för saker, så jag inte köper det i onödan.

Tacksam för svar snabbt

Comment

http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=30237 <--- läs här...
            Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X