Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vill du ha en guitar hero world tour gitarr billigt?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Vill du ha en guitar hero world tour gitarr billigt?

Idag var jag bara ute förbi EB games och såg ett erbjudande, att om man bytte in 2 360spel får man köpa gitarr+spelet för 299.

men jag hade ju redan spelet och hade inga spel som är orginal. så jag åkte till rusta, köpte två spel för 99, bytte in spelen och gh world tour spelet.

vipps, så fick jag min nya gh gitarr för 140 spänn. kankse värt det? bara tipsar om ngn skulle vilja prova (: pgr3 och perfect dark knight gäller dock inte

Låter inte helt fel!
    Synd att den nya gitarren är så jädra plastig och kass kvalle bara :/

Comment

mjo, jag gillar inte det faktiskt. men den är grymmare än min x-plorer från 2an. blev ett riktigt billigt köp. så jag är hur nöjd som helst ^^

Comment

Original inlägg av lejonel Visa Inlägg
        Låter inte helt fel!
        Synd att den nya gitarren är så jädra plastig och kass kvalle bara :/
        Slitit ut många eller??
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

äh, den e ju fan snygg o ja gillar att de finns en knapp till star power fast man glömmer att den finns

Comment

Original inlägg av PiGGELiN Visa Inlägg
            äh, den e ju fan snygg o ja gillar att de finns en knapp till star power fast man glömmer att den finns
            Select på alla gamla gitarrer triggar Starpower eller om man tiltar guran
            Man kan köda på en extra kabel på Select o lägga en ny knapp på valfritt ställe
            / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

Idag var jag bara ute förbi EB games och såg ett erbjudande, att om man bytte in 2 360spel får man köpa gitarr+spelet för 299.

men jag hade ju redan spelet och hade inga spel som är orginal. så jag åkte till rusta, köpte två spel för 99, bytte in spelen och gh world tour spelet.

vipps, så fick jag min nya gh gitarr för 140 spänn. kankse värt det? bara tipsar om ngn skulle vilja prova (: pgr3 och perfect dark knight gäller dock inte
              Erbjudandet gick ut den 7 dec sa dom idag.

Comment

Original inlägg av .db. Visa Inlägg
                Erbjudandet gick ut den 7 dec sa dom idag.
                ajdå, det visste jag inte. får be om ursäkt isf

Pendragon: VA? kunde man trycka star power på select? jag har ALLTID tiltat :P

Comment

Pendragon: VA? kunde man trycka star power på select? jag har ALLTID tiltat :P
                  Man lär så länge man får lever
                  Jag upptäckte det av en slump då jag försökte pausa
                  / Pendragon

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X