Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

brända xbox 1 spel till flashad xbox 360?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• brända xbox 1 spel till flashad xbox 360?

Hej fungerar brända xbox 1 spel till en flashad xbox 360?

Original inlägg av martin90 Visa Inlägg
    prova så får du se...

Comment

tack du gav mig ett tillfredsställande svar.
      jag tänkte undvika slösa på min bandbredd och mina dvdskivor.

Comment

ja, det gör dem. du måste dock ha en hårddisk för att spela xbox spel på xbox 360. DL media krävs med ixtreme firmware.

Original inlägg av static Visa Inlägg
        prova så får du se...
        ibland har personer inte den möjligheten eller så frågar de för att slippa gå igenom en procedur de inte vet mycket om.
        antar du har provat olika sätt för att lösa ett problem innan du ställer en fråga här nästa gång.

Comment

Ja, det funkar, men det är inte alls säkert att spela dem med risk för banning.

Det går inte att göra en en lika bra kopia av Xbox 1 spelen som det går att göra av 360 spelen, så jag rekommenderar dig verkligen att inte spela med brända xbox 1 spel på 360:n.

Ett xbox 1 spel kostar ca 100 kr begagnat så ta och köp de spelen du vill spela.

Vill du fortfarande göra det så finns denna guide här:
          How to transform a D5 XBOX ISO to D9 for playing on XBOX360?
          http://360patches.com/index.php/topic,842.0.html

Den kanske finns på detta forum oxå.

Comment

tack du gav mig ett tillfredsställande svar.
            jag tänkte undvika slösa på min bandbredd och mina dvdskivor.
            Vad förväntar du dig av en kotte osm har 11 poster i sin meritlista
            Får du inga vettiga svar så vänta ett tag så plockar vi "kunniga" säkert frågan o ger ett vettigare svar :d
            / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Spelet jag vill ha, Fatal Frame 2, är svårt att få tag på. Varför jag vill bränna det. Tack för länkar

Comment

lite offtopic.. spelet är ok, en annan inte superdyr lösning måste ju vara att köpa en gammal xbox om du inte redan har, kan inte kosta många hundralappar i dagsläget, o sen ladda ner o lägga in spelet på Hd:n?

Comment

Spelet jag vill ha, Fatal Frame 2, är svårt att få tag på. Varför jag vill bränna det. Tack för länkar
                  Lämkar kan du glömma.
                  Använd: http://www.google.se/
                  / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

Original inlägg av p_son77 Visa Inlägg
                    Vill du fortfarande göra det så finns denna guide här:
                    How to transform a D5 XBOX ISO to D9 for playing on XBOX360?
                    http://360patches.com/index.php/topic,842.0.html
                    Tack för länkar
                    Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
                    Lämkar kan du glömma.
                    Använd: http://www.google.se/
                    Du behöver inte flyga i taket för att jag tackar folk som ger länkar till mig =)

Comment

Du behöver inte flyga i taket för att jag tackar folk som ger länkar till mig =)
                      Nej jag flög inte i taket
                      Det hade du märkt isåfall ^v^

Vi vill inte ha besök av anti Privatbyrån och hobbyjyrister så vi undanbeder sådant prat
                      / Pendragon

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
                        Vi vill inte ha besök av anti Privatbyrån och hobbyjyrister så vi undanbeder sådant prat
                        tråkigt att de måste flasha deras boxar på annat håll. kund som kund.

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
                          tråkigt att de måste flasha deras boxar på annat håll. kund som kund.
                          Nu menade jag i Forumet, butiken är de välkomna om de skall köpa något, bara de tar med fika... eller, nej jag vill inte äta deras saker av principskäl
                          / Pendragon

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                          Auto-Saved
                          Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                          x
                          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                          x
                          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                          Working...
                          X