Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xbox360 Byta CD-spelare

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Xbox360 Byta CD-spelare

Hejsan!
    Är ny här!

Har en gammal xbox 360 här hemma, tror det är en Core version!
    Den är flashad med iextreme.

Den har tyvärr gått i sönder och har redan köpt en ny Xbox 360.

Sitter flashen i cd spelaren?
    Är det möjligt för mig att byta cd spelare från gammla till den nya xboxen för att fortfarande ha en flashad xbox?

/Mvh Raheb

flashen sitter i dvd spelaren ta ut den från gamla o koppla in den på den nya tuta o kör

Comment

Mmm, nu lurade du honom allt lite

Du måste flasha om spelaren med rätt nyckel, du kan alltså inte bara flytta över spelaren och börja köra kopior på den i den nya boxen.
      antar att om den är ny så är det en lite-on spelare, vänta ett par dagar och flasha den nya ist när iextreme 1.5 kommer med stöd för lite-on

Comment

Tack artifaction.
        Då är det bara att vänta!

Comment

Liteon flashning med iXtreme 1.5 fixar vi från och med idag.
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

NAJS!! kan man komma in med en lös dvd läsare lite-on så flashar ni den?
            Och blir det billigare om jag lämnar in den löst som med dom gamla?
            Last edited by allewii; 2008-12-23, 16:15.
            Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
            ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

Oj det gick snabbt, finns det någon psxcare butik nere i skåne?

Comment

Nej dom har bara en affär i stockholm..
                Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
                ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

Original inlägg av allewii Visa Inlägg
                  NAJS!! kan man komma in med en lös dvd läsare lite-on så flashar ni den?
                  Och blir det billigare om jag lämnar in den löst som med dom gamla?
                  700:- om du lämnar in hela boxen.
                  450:- om du lämnar in dvdläsaren löst
                  Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X