Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Julklappar från Microsoft

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Julklappar från Microsoft

Hittade inte den svenska varianten av upgrade programmet så ringde deras trevliga support fick prata med en trevlig liten tjej som efter ställt 1000 olika frågor (standard MS trams) fick ja länken till detta men enligt henne så gäller erbjudandet bara till mitten av Januari 2009 (enligt MS support)

http://www.xbox.com/sv-SE/storage

Det är rätt lustiga val man fick

1. Gratis 512Mb minneskort
    2. 20Gb hårddisk för 139.99kr

Inte så att det är svårt val att göra där även om disken är en begagnad så är där ju ändå garanti på den

En sidofråga-

1. Måste man updatera till NXE (gillar inte det jag sett av film och bilder på nya Dashboarden) för spela med Xboxlive eller utnyttja Live

2. Hur många spel får plats på en 20Gb hårddisk ?
    -----------------------------------
    | - PaNts.oN.hEaD.rEtaRd - |
    -----------------------------------
    Gamertag: donpyr SE
    Steam: donpyr_se

sigpic

Original inlägg av mafiaboy Visa Inlägg
    Hittade inte den svenska varianten av upgrade programmet så ringde deras trevliga support fick prata med en trevlig liten tjej som efter ställt 1000 olika frågor (standard MS trams) fick ja länken till detta men enligt henne så gäller erbjudandet bara till mitten av Januari 2009 (enligt MS support)

http://www.xbox.com/sv-SE/storage

Det är rätt lustiga val man fick

1. Gratis 512Mb minneskort
    2. 20Gb hårddisk för 139.99kr

Inte så att det är svårt val att göra där även om disken är en begagnad så är där ju ändå garanti på den

En sidofråga-

1. Måste man updatera till NXE (gillar inte det jag sett av film och bilder på nya Dashboarden) för spela med Xboxlive eller utnyttja Live

2. Hur många spel får plats på en 20Gb hårddisk ?
    1. Ja, det måste du.

2. Du får typ plats med 2 spel.

Jag gillade inte heller NXE när jag bra sett det på youtube osv men nu gillar jag det skarpt.
    Last edited by N!klas; 2008-12-26, 18:05.
    1 x Trinity RGH, 250GB. 1 x Trinity original, 4GB + 250GB HD.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X