Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Psxcare flashing?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Psxcare flashing?

Körde förbi psxcare butiken idag var grymt med folk vid halv 3. Har ni jätte mycket att göra dessa dagar? vill ha mitt xbox flashat men har ej tid vänta jätte längre stund. Ska man vänta ett par dagar eller hur ligger det till?

Mvh Sebbe

Original inlägg av Sebbe20 Visa Inlägg
    Körde förbi psxcare butiken idag var grymt med folk vid halv 3. Har ni jätte mycket att göra dessa dagar? vill ha mitt xbox flashat men har ej tid vänta jätte längre stund. Ska man vänta ett par dagar eller hur ligger det till?

Mvh Sebbe
    väntar du några dagar till med att lämna in din box så får du vänta längre på att få det flashat eller iaf lika länge som om du lämnat in boxen direkt. eller hur? dagarna tickar även om du inte lämnar in det.

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
      väntar du några dagar till med att lämna in din box så får du vänta längre på att få det flashat eller iaf lika länge som om du lämnat in boxen direkt. eller hur? dagarna tickar även om du inte lämnar in det.
      Rena Shakespear talet!

Comment

Original inlägg av Sebbe20 Visa Inlägg

Mvh Sebbe
        Vi hade sådär mycket folk hela dan, fick jobba över till kl halv fem för att bli klar med alla xboxar xD

Först dagen öppen efter julafton, folk har fått julklappar.
        Vänta tills efter nyår om du vill ha lite folk
        iPhone 3G:
        Svart 16GB
        Telia Max 25
        PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
        SanDisc MS Pro Duo Ultra II
        4GB
        Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Såhär är det alltid i mellandagarna, det lugnar ner sig till mars nångång :-)
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X