Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xbox live fungerar inte

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Xbox live fungerar inte

Min xbox pajjade för ett tag sen, och när jag lämnade in den fick jag en ny tillbaks, men med samma hårddisk dvs samma profiler och allting, men nu när jag försöker ansluta till xbox live så kommer den inte åt internet =( och jag vet inte vad som är fel

Original inlägg av spyx Visa Inlägg
    Min xbox pajjade för ett tag sen, och när jag lämnade in den fick jag en ny tillbaks, men med samma hårddisk dvs samma profiler och allting, men nu när jag försöker ansluta till xbox live så kommer den inte åt internet =( och jag vet inte vad som är fel
    Inte vi heller, om du inte ger oss lite mer info.

Har du kollat att du har öppna portar, får xboxen en ip osv?
    iPhone 3G:
    Svart 16GB
    Telia Max 25
    PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
    SanDisc MS Pro Duo Ultra II
    4GB
    Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Ring microsoftsupporten och säg att du hört talas om att vissa boxar som kommer tillbaka från service inte blev rätt konfigurerade när delarna i dom parades ihop och därför inte kan logga in på live. Har det hänt med din box måste den tillbaka på service igen...
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Dels det hansi säger men den boxen du fått tillbaka kan varit någon annans "Moderkortet iaf" prova därför först att återställa alla nätverksinställningar i din 360 setup meny
        Fungerar inte nedladdade grejjer först då ringer du Ms o ber dem knyta det till din nya boxs id
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X