Hur många är det egentligen som blir banande av att flasha xboxen och sen spela xbox live ?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
hur stor chans att bli bannad
Collapse
X
-
372154 personerOriginal inlägg av spyx Visa InläggHur många är det egentligen som blir banande av att flasha xboxen och sen spela xbox live ?iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Custom firmware - 5.00 M33-6
SanDisc MS Pro Duo Ultra II 4GB
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
- Citat
- Flag
Comment
-
men om vi uttrycker oss i % så hur många är det som spelar nerladdade spel som är rätt rippade etc med iextreme 1.4 och bättre som blir bannade?Original inlägg av Xager Visa Inlägg372154 personer
- Citat
- Flag
Comment
-
Lika många som åker på fortköring efter de chipptrimmat sina bilar
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment
-
Om du inte redan fattat det så var jag ironisk...Original inlägg av spyx Visa Inläggmen om vi uttrycker oss i % så hur många är det som spelar nerladdade spel som är rätt rippade etc med iextreme 1.4 och bättre som blir bannade?iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Custom firmware - 5.00 M33-6
SanDisc MS Pro Duo Ultra II 4GB
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
- Citat
- Flag
Comment
-
<ironi>Original inlägg av Xager Visa InläggOm du inte redan fattat det så var jag ironisk...
Vissa människor ser inte smileys verkar det som eller måste läsa ironi om det är inom taggar med:
<ironi>
ironisk text
</ironi>
</ironi>/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment
-
då dessa folk som inte förstår är i minioritet, så får de skylla sig själva. dumhet är ingen ursäkt.Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg<ironi>
Vissa människor ser inte smileys verkar det som eller måste läsa ironi om det är inom taggar med:
<ironi>
ironisk text
</ironi>
</ironi>
- Citat
- Flag
Comment

Comment