Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Flasha Lite-On med Maximus Ext+Spear med modifierad samsung boot-sticka

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av panzerfaust Visa Inlägg
    Brännt min Maximus Ext .
    Hade lite bråttom och satte in powerkablaget till dvdläsaren fel och brände skiten(läsaren klarade sig ) , finns det nått man kan göra ? Går det att laga ?
    Det blir nog till att köpa ett nytt tyvärr.

Comment

Device ID fel

fick upp detta efter LIte On Erase .
      Men det gick att få in den nya F/W ändå.

men gissa om det blev nervigt

Comment

Du, det där har jag aldrig sett förut... Men jag använder ju iofs bara Jungeln när jag slänger ihop CFW'er. Allt annat gör jag i dos.

Men det där kan inte vara normalt... Vad har du för chipset, etc?
        "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
        Maxtor D-Max 200gig
        v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Via kortet härifrån.360 Xtractor Tool Pro. Ett eget spear himmalöddat(enkel version)
          Kan juh säga att spelaren bråkade ganska länge innan jag fick in F/W:en

Comment

det där är fullkomligt normalt om du raderat den riktigt ordentligt i t.ex dos och sedan kör "lite-on erase" (måste göras innan du kan skriva!) jag har fått det där förut själv när en drive varit stendöd, lite coolt att man kan döda en lite-on drive fullkomligt och sedan sparka liv i den bara du har key'n ^^
            Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Fick en LiteOn läsare idag(bara läsaren då , nån n00b hade varit på den och sabbat alla sigillen.
              Ja ja tog mig ca 8min innan den var klar att lämna tillbaka. Men en fråga till killen vem det var som pillat på den innan.
              - En kompis på fyllan med ett hemmabygge och en youtube film som guide. :-)

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X