Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

är alla samma

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• är alla samma

hej flashar man samsung benq och hitatchi på samma sätt som man flashar Lite-on med jungleflash ska man löda alla andra märken som man löder Lite-on

Original inlägg av manyak Visa Inlägg
    hej flashar man samsung benq och hitatchi på samma sätt som man flashar Lite-on med jungleflash ska man löda alla andra märken som man löder Lite-on
    Har du ens försök att leta bland trådarna eller söka?

Hade du gjort det så hade du vetat att svara är nej, man behöver inte löda.
    iPhone 3G:
    Svart 16GB
    Telia Max 25
    PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
    SanDisc MS Pro Duo Ultra II
    4GB
    Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

tack för svaret xager då kan man alltså använda jungleflash och ixreme1.5 till alla

Comment

Original inlägg av manyak Visa Inlägg
        tack för svaret xager då kan man alltså använda jungleflash och ixreme1.5 till alla
        Ja, jungleflasher är dock totalskräp och borde bara till liteon tycker jag
        iPhone 3G:
        Svart 16GB
        Telia Max 25
        PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
        SanDisc MS Pro Duo Ultra II
        4GB
        Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Original inlägg av Xager Visa Inlägg
          Ja, jungleflasher är dock totalskräp och borde bara till liteon tycker jag
          Samma åsikt här faktiskt, vi gör fortfarande alla Benq, Hitatchis och Samsungar i gamla hederliga DOS
          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X