Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

orginal firmwire, få tillbaka nyckeln

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• orginal firmwire, få tillbaka nyckeln

Hej , det är så jag har tappat bort mitt orginal firmwire, skulle behöva nycklen.. som är viktig, (den finns kvar i det hackade firmwiret, har ixtreme 1.4 å tänkte uppdatera till 1.5. min fråga är hur får jag ur nyckeln från det firmwire jag har just nu ?

tack för svar!

Original inlägg av Stumpen1337 Visa Inlägg
    Hej , det är så jag har tappat bort mitt orginal firmwire, skulle behöva nycklen.. som är viktig, (den finns kvar i det hackade firmwiret, har ixtreme 1.4 å tänkte uppdatera till 1.5. min fråga är hur får jag ur nyckeln från det firmwire jag har just nu ?

tack för svar!
    Läs ur FW'en och läs in den i FW toolbox, då kan du spara nyckeln
    iPhone 3G:
    Svart 16GB
    Telia Max 25
    PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
    SanDisc MS Pro Duo Ultra II
    4GB
    Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Original inlägg av Xager Visa Inlägg
      Läs ur FW'en och läs in den i FW toolbox, då kan du spara nyckeln
      Okej, och hur läser jag från FW,en ? ska jag ha SATA kabeln i och ström (igång xboxen + datorn) ? starta normalt el i DOS? osv vilket program, tack för hjälpen för övrigt..

Comment

Okej, och hur läser jag från FW,en ? ska jag ha SATA kabeln i och ström (igång xboxen + datorn) ? starta normalt el i DOS? osv vilket program, tack för hjälpen för övrigt..
        det beror på vad du har för läsare, finns trådar här om hur du läser och flashar de olika läsarna och en tråd om hur du tar reda på vilken läsare du har.

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
          det beror på vad du har för läsare, finns trådar här om hur du läser och flashar de olika läsarna och en tråd om hur du tar reda på vilken läsare du har.
          Har BenQ drive. har inte funnit en guide till den skulle va snällt om du berättar snabbt hur man gör

Comment

Har BenQ drive. har inte funnit en guide till den skulle va snällt om du berättar snabbt hur man gör
            konstigt, jag fann en klistrad benq guide här.

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
              konstigt, jag fann en klistrad benq guide här.
              hehe, ska söka bättre nästa gång rå, tack

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad:
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X