Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

3 olika sigill från M$

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

snygg lösning PiGGELiN =) sådant man kan göra som privat person :P företag så som PSXcare har lite annan utrustning för att släppa på det där och sådant, men dom gör inte det för det finns inte någon större anledningen till det egentligen då MS inte direkt tittar på det sådär jätte mycket om det inte finns någonting på boxen som får dom att misstänka något
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
      Det blir åttahundra grader. Du kan lita på mig, du kan lita på mig ...
      Bahaahahahha
      Och då jag bor granne med förorten där Thåström växte upp så känner jag mig lite träffad *124*

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
      snygg lösning PiGGELiN =) sådant man kan göra som privat person :P företag så som PSXcare har lite annan utrustning för att släppa på det där och sådant, men dom gör inte det för det finns inte någon större anledningen till det egentligen då MS inte direkt tittar på det sådär jätte mycket om det inte finns någonting på boxen som får dom att misstänka något
      Vi tar inte bort Liteondriveklisterlappar mest för att vi är lata o har för lite tid att sitta o pilla

Jordklisterlappen mellan Chassi + DVD spelare viker vi undan snyggt o försöker hålla så intakt som möjligt för våra kunder, jag har lite trick om de är knögliga att med skalpellhandtagets baksida pressa mot lappen tills den blir platt o fin
      Worst case, rycker vi bort dessa eller ersätter med andra, alt kapar snyggt.
      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Har märkt att nästan alla Arcade och 60 gigs Pro som är köpta på Media Markt
        har nästan alltid haft "pappers-sigillet" undrar om de säljer "Lagade boxar" som nya??

Comment

Original inlägg av jetcat Visa Inlägg
          Har märkt att nästan alla Arcade och 60 gigs Pro som är köpta på Media Markt
          har nästan alltid haft "pappers-sigillet" undrar om de säljer "Lagade boxar" som nya??
          Precis så är det. Alla boxar med det kvadratiska pappersigillet är antingen lagade boxar, eller ihopplock på ett eller annat sätt...
          "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
          Maxtor D-Max 200gig
          v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Original inlägg av Blixten100 Visa Inlägg
            Precis så är det. Alla boxar med det kvadratiska pappersigillet är antingen lagade boxar, eller ihopplock på ett eller annat sätt...
            Nej, alla nya arcade/pro/elite har det nya sigillet. Det började dyka upp på servade 360 samt hopplockade-delar-refurbs men nu är det sigillet "standard"
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Jaså? Jaha, men det är ju faktiskt goda nyheter, det sigillet är ju mycket lättare att plocka bort helt än det silvriga.
              (Applåderar åt Microsoft som har tagit ett steg i rätt riktning... )
              "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
              Maxtor D-Max 200gig
              v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Original inlägg av Blixten100 Visa Inlägg
                Jaså? Jaha, men det är ju faktiskt goda nyheter, det sigillet är ju mycket lättare att plocka bort helt än det silvriga.
                (Applåderar åt Microsoft som har tagit ett steg i rätt riktning... )
                Fel riktning är värmekänsliga sigill o indikatorremsor i maskinen som talar om hur "varmt" det blivit i boxarna om folk stoppat dem i sovsäckar
                / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
                  Fel riktning är värmekänsliga sigill o indikatorremsor i maskinen som talar om hur "varmt" det blivit i boxarna om folk stoppat dem i sovsäckar
                  jaså, du sprider sovsäcksmetoden nu när inte filtar duger. undrar vem det var som nämde den...

stackars satar som provar det!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X