Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

när får ni in proben?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• när får ni in proben?

tänkte bara kolla det, med tanke på att ingen verkar ha den.

man kanske ska hitta ritningen nånstans och köpa delar ifrån Elfa sedan bygga ihop en själv

Comment

Bygla, Bygla Bygla
      Två lödpunkter sen tråd = Is the Shitt

Hoppas vi aldrig får in Proben
      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av PiGGELiN Visa Inlägg
        ingen verkar ha den.
        Fick min idag från "utlandet"

Har inte hunnit testat den än, men den fungerar säkert fint.

Pendragron har säkert rätt, men det kan ju knappast skada att använda proben och jag fick den förhållandevis billigt

Comment

Jag fick precis in en låda med maximus spear, kommer väl upp i webshoppen efter helgen.
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

beställde också min från utlandet faktiskt. men när jag mailade och klagade på att den inte kom avbröt dom min order och jag ett mail om att mina pengar kommer komma tillbaka på kortet

Comment

Köpte min från herr modgubben i england. Fick den lagom till dom släppte liteon fw.

//Arasul

Comment

tror de finns rätt många från england :P

Comment

Väntar och övervakar shoppen just nu.
                  Ögonlocken trillar ner provar med tejp & tandpetare för att hålla dom uppe.

Comment

Original inlägg av panzerfaust Visa Inlägg
                    Väntar och övervakar shoppen just nu.
                    Ögonlocken trillar ner provar med tejp & tandpetare för att hålla dom uppe.
                    Spear/Probe
                    http://www.psxcare.com/product.php?xProd=945&xSec=89

Maximuskit
                    http://www.psxcare.com/product.php?xProd=889&xSec=89

Du kan sova nu
                    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X