Jag har laddat ner Fallout 3. Direkt när jag öppnade det som var nerladdat (dvs jag har inte extractat någonting) så ligger en .dvd och en .iso-fil där. Jag trodde att dessa filer skulle vara där Efter att man gjort "extract here"?! när jag extractar .iso-filen så hamnar det 2 till mappar där, en TOM "audio_ts" och en "video_ts" med en massa filer i. Jag har prövat att bränna (imgburn och DL-skiva, har även skrivit in 1913760) men den säger såhär: Failed to set LO data zone capacity! Reason: Track following error och när jag klickar för försök igen så är Reason: Cannot write medium - Incompatible format.
jag har 8,5gb traxdata dvd+r dl-skivor, vilken brännare jag har vet jag inte men det är en ny dell xps bärbar för 19.000kr så den borde klara av det mesta. vad gör jag för fel?
note: jag prövade att bränna en gång Innan jag extractat och en gång Efter. Samma felmeddelanden båda gångerna. Jag öppnar .dvd-filen från img-burn och sen bränner jag. det är väl rätt? man ska itne gå in och öppna själva iso-filen?
jag har 8,5gb traxdata dvd+r dl-skivor, vilken brännare jag har vet jag inte men det är en ny dell xps bärbar för 19.000kr så den borde klara av det mesta. vad gör jag för fel?
note: jag prövade att bränna en gång Innan jag extractat och en gång Efter. Samma felmeddelanden båda gångerna. Jag öppnar .dvd-filen från img-burn och sen bränner jag. det är väl rätt? man ska itne gå in och öppna själva iso-filen?

(ATA)
Comment