Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Headset med spelljud + chat?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Outzider Visa Inlägg
    Så man kan använda enbart den svarta och både få ljudet från spelet och små ungarna som säger fula ord samtidigt?
    Det den är till för är att dela upp på 2 kablar, det vill säga från 1 uttag till 2
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Jag har Turtle beach x4 tycker de e skit bra, 5.1 ljudet funkar verkligen bra och bra djup och ljud , folk hör en skit bra och du hör dem riktigt bra också.

det enda nackdelarna är att de var ganska dyra och att batterierna tar fort ganska fort och det resulterar att headsettet blir som en radiostyrd bil som har dåliga batterier, ljudet låter fördjävligt och micken hackar, detta löser man snabbt me att byta batterier.

Comment

Är det någon som har provat dessa?
        Får man både ljudet från spelet och de som pratar?

http://www.spider-foot.com/SFxxx/g-v...Cat1%5FID%3D30

Last edited by Outzider; 2009-04-23, 10:16. Anledning: lägger till lite

Comment

Är det någon som har provat dessa?
          Får man både ljudet från spelet och de som pratar?

http://www.spider-foot.com/SFxxx/g-v...Cat1%5FID%3D30

Japp du får både spelljudet och livechatten..

Själv kör jag med en adapter frpn steelseries och ett vanligt pc headset med mick och detta fungerar kalas och kostar inte 35025220:-

Mvh

Comment

Ja det är onödigt att ha ett extra headset liggandes för jag har ett headset nånstans som jag använde då jag spela mest på datan, men nu har jag gått över helt till att gibba på boxen

Den här borde väl funka lika bra som den där steelseries kontakten?

http://www.speed-link.com/?p=2&cat=3...d=16328&paus=1

Comment

Ja det är onödigt att ha ett extra headset liggandes för jag har ett headset nånstans som jag använde då jag spela mest på datan, men nu har jag gått över helt till att gibba på boxen

Den här borde väl funka lika bra som den där steelseries kontakten?

http://www.speed-link.com/?p=2&cat=3...d=16328&paus=1
              Har den med... Men det ända ljud du får i den är spelljudet...
              Adaptern är avsedd för att du ska kunna ha ett pcheadset ist för originalskiten.
              Så vill du ha så du får både spelljudet och livechatten så är en adapter från steelseries att rekommendera,

Nackdelen med den från steelseries är att i ex Cod4 så är spelljudet och och livechatten lika höga. Och du hör alla andra spelare med.. inkl dem du inte har i ditt party..

Dock kan du ju "mutea" allihopa om du nu inte vill lyssna på wienerkorvar till spelare=)

ALT 2: köper ett xbpx 360 headset för multum med pengar
              Last edited by Talken84; 2009-04-23, 15:06.

Comment

Original inlägg av Talken84 Visa Inlägg
                Har den med... Men det ända ljud du får i den är spelljudet...
                Adaptern är avsedd för att du ska kunna ha ett pcheadset ist för originalskiten.
                Så vill du ha så du får både spelljudet och livechatten så är en adapter från steelseries att rekommendera,

Nackdelen med den från steelseries är att i ex Cod4 så är spelljudet och och livechatten lika höga. Och du hör alla andra spelare med.. inkl dem du inte har i ditt party..

Dock kan du ju "mutea" allihopa om du nu inte vill lyssna på wienerkorvar till spelare=)

ALT 2: köper ett xbpx 360 headset för multum med pengar
                Lust att länka till vart man kan få tag på steelseries? eller maila länk till mig om det blir *** vill gärna kolla på priset lite o se om jag tycker det är värt det
                Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Är det någon som har provat dom där spider-foot hörlurarna om det är bra ljud och så?

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                    Lust att länka till vart man kan få tag på steelseries? eller maila länk till mig om det blir *** vill gärna kolla på priset lite o se om jag tycker det är värt det
                    Fixat...

Comment

prisjakt, sök på steelseries.

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
                        prisjakt, sök på steelseries.
                        då får man upp mängder med headsets och musmattor och annat... det är "Xbox 360 Headset Connector" vi letar efter
                        Google is your friend!

Comment

då får man upp mängder med headsets och musmattor och annat... det är "Xbox 360 Headset Connector" vi letar efter
                          okej, ja de är skitsvåra att få tag i googla på SteelSeries Xbox 360 Headset Connector så finner du ett par lätt. Headset Connector via prisjakt fungerar åxå.
                          Last edited by int21; 2009-04-23, 19:29.

Comment

Original inlägg av whityoustone Visa Inlägg
                            Jag har Turtle beach x4 tycker de e skit bra, 5.1 ljudet funkar verkligen bra och bra djup och ljud , folk hör en skit bra och du hör dem riktigt bra också.

det enda nackdelarna är att de var ganska dyra och att batterierna tar fort ganska fort och det resulterar att headsettet blir som en radiostyrd bil som har dåliga batterier, ljudet låter fördjävligt och micken hackar, detta löser man snabbt me att byta batterier.
                            Dom har ju också x1 som e billigare ca: 600(tror jag) har ju inte 5.1 men det är ju ett headset som boostar spelljudet så du hör överdrivet mycket.

Comment

Ingen aning men jag är nöjd iaf, tycker allt funkar som det ska iaf, fult som stryk e det iaf. Dock SÅ går det ju givetvis att önska volym läge själv och ljudbilden i lurarna går att ändra precis som man vill.
                              Last edited by whityoustone; 2009-04-28, 08:06.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X