Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Flasha Lite-on

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Flasha Lite-on

Tja tänkte flasha min xbox360 med lite-on läsare.

Har följande utrustning.

360 Xtractor tool pro, Switching PC power supply, Spear och via sata kort.

Men nu kommer det första problemet jag har verkligen ingen com port på min data och inte nån på min brors heller . Så då tänkte ja får la försöka flasha i windows igenom usb , det måste la fungera ? Har flashat några benq boxar och samsung innan för längesen. Så vet lite hur man gör i alla fall.

Är 360 Xtractor tool pro och Ckpro v3 samma fast ändå inte om ni förstår ? Hittar ingen bra guide till min.

Har i alla fall laddat hem jungle flasher och installerat xp osv.. Tänkte om nån har gjort det innan med usb som kan hjälpa till lite så slipper man chansa.

/j

Du behöver en comport, finns för USB.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

k..

då behöver jag inte alltså via sata kortet ? men com port har jag fått fram igenom portIO32

Så då är det att bara köra med andra ord?..

/j

Comment

Du behöver kontakt med driven via både SATA och COM-port.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

jo märkte det nu.. läste lite för snabbt..

/j

Comment

då blev det en lyckad flashning till slut . En fråga bara om man inte vill läsa ut nyckeln i windows i jungel. Kör ni dosflash read då bara ell ?

Comment

Vi kör dosbox på alla utom liteon, mest för att vi är lata och inte orkat fixa alla batchfiler hehe
              iPhone 3G:
              Svart 16GB
              Telia Max 25
              PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
              SanDisc MS Pro Duo Ultra II
              4GB
              Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Original inlägg av Xager Visa Inlägg
                Vi kör dosbox på alla utom liteon, mest för att vi är lata och inte orkat fixa alla batchfiler hehe
                jag är inte lat, jag bara älskar sovmorgon. ni får se det från den ljusa sidan.

Comment

Inte vi på forumet, vi på psxcare
                  iPhone 3G:
                  Svart 16GB
                  Telia Max 25
                  PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
                  SanDisc MS Pro Duo Ultra II
                  4GB
                  Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X