hej om jag läser av en dvd spelare flera ggr spelar ingen roll vilken märke som helst finns det risk att den förstörs och en annan fråga är ifall om man får bad key kan man försöka flera ggr tills man får god key och om det händer att man inte alls klarar av att få fram god key kan man då sätta tillbaka dvd spelaren i xboxen och forsätta spela orginal spel
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
läsa av nyckeln flera ggr
Collapse
X
-
det är bara lite-on som kan ge andra nycklar, andra märken får du nyckeln direkt med firmware urläsning. ja, tröttnar du på att läsa ur din lite-on nyckel så kan du sätta tillbaka den, du förstör inte spelaren för att du läser ut saker ur den.Original inlägg av kulu Visa Inlägghej om jag läser av en dvd spelare flera ggr spelar ingen roll vilken märke som helst finns det risk att den förstörs och en annan fråga är ifall om man får bad key kan man försöka flera ggr tills man får god key och om det händer att man inte alls klarar av att få fram god key kan man då sätta tillbaka dvd spelaren i xboxen och forsätta spela orginal spel
- Citat
- Flag
-
så länge man inte skriver till den o tappar "nycklar" är det ingen större risk så vida den inte E.S.D dör
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment

Comment