Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Snälla kan nån hjälpa mej? Behöver hjälp!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Snälla kan nån hjälpa mej? Behöver hjälp!

Tja, jag skulle behöva hjälp med hur man lägger in köpta spel på ett chippat xbox 360 elite (den som dom säljer på psxcare).
    Tack på förhand Skulle vara jätte tacksamt om nån kunde hjälpa mej o om ni behöver hjälp me nåt så kan jag hjälpa er (om jag kan dt som ni frågar om)
    Last edited by Njh; 2009-01-21, 15:42. Anledning: Vill helst veta innan jag köper Xbox 360:t så jag har klart för mej hur jag ska göra.

Koppla upp den på internet så du får senaste updaten/nya dashboarden.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Men vilken sida ska man gå in på?

Comment

Original inlägg av Njh Visa Inlägg
        Men vilken sida ska man gå in på?
        ladda hem NXE (nya dashboard) i denna zip fil. packa upp katalogen och lägg den på usb-sticka, plugga in i konsolen, du kan även bränna den på cd skiva.

http://www.xbox.com/en-US/support/sy...ox360/console/

passa även på att ta hem stöd för xbox spel, göra samma procedur med denna zip fil och uppdateringen finner du här.

http://www.xbox.com/sv-SE/games/back...bility_old.htm

Comment

Tack så jätte mkt
          Last edited by Njh; 2009-01-21, 21:37.

Comment

Men måste xboxet vara chippat?

Comment

Men måste xboxet vara chippat?
              givetsvis inte, det är ju microsoft som släpper dashboards och updates. du måste dock ha skivan i boxen för att kunna spela, även om du installerat, oavsett om det är original eller backup med ixtreme.

Comment

Ok, najs

Comment

Om ni vet nya dashboards och updates så kan ni skriva dom här

Comment

Om ni vet nya dashboards och updates så kan ni skriva dom här
                    vad menar du? koppla upp dig mot live så får du allt det senaste, har du inte tillgång till live så tar du updates via de sidor jag länkat till. passa på att ta xvid/divx codec om du är på live, det kan du inte ladda hem från nätet.

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
                      vad menar du? koppla upp dig mot live så får du allt det senaste, har du inte tillgång till live så tar du updates via de sidor jag länkat till. passa på att ta xvid/divx codec om du är på live, det kan du inte ladda hem från nätet.
                      Ok, e inte pro på dt här som du kanske märker

Comment

Men ändras zip filen oxå till den nyaste dashboarden och updatesen?

Comment

Men ändras zip filen oxå till den nyaste dashboarden och updatesen?
                          ja, men inte lika ofta som om du uppdaterar på live. det jag länkat till är det senaste, lägg in det.

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
                            ja, men inte lika ofta som om du uppdaterar på live. det jag länkat till är det senaste, lägg in det.
                            Ok, men jag har inte köpt dt än ska lägga in dt så fort jag har köpt dt

Comment

Ok, men jag har inte köpt dt än ska lägga in dt så fort jag har köpt dt
                              köpt? medföljer ju silvermedlemskap på live när du köper boxen, du behöver inte ha guld för att hämta hem dash och updates.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X