Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

LiteOn - Problem!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av S2Andreas Visa Inlägg
    okay.. du tror det är dålig kontakt där eller? kan jag nog fixa bort iaf..

jag har aldrig byglat för att läsa av nyckeln.. så jag kan ju passa på att fråga.. är det bara 1 bygling man behöver göra? den som är över R707 tror jag det är som de byglat.. är det korrekt eller är det fel redan där?

kollade på denna billd, http://farm4.static.flickr.com/3107/...4f3128878b.jpg, och jag tror att det är R707 som de byglat, enbart..

Man byglade 2 banor med varandra på två ställen brevid varandra
    Sen räckte bara en men jag brukade ta för vana att bygla båda förr i tiden då man använde andra metoder bara för att läsa nyckeln.

Nuförtiden Spearar folk eller byglar på ett ställe, men Bygling + Spear är ingen bra combo.

Jag skrev ett inlägg för länge sedan med bilder om detta.
    Typ när vi började trolla med Liteon o spoofade samsungar eller Hitatchis till Lite-ons.
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
      Man byglade 2 banor med varandra på två ställen brevid varandra
      Sen räckte bara en men jag brukade ta för vana att bygla båda förr i tiden då man använde andra metoder bara för att läsa nyckeln.

Nuförtiden Spearar folk eller byglar på ett ställe, men Bygling + Spear är ingen bra combo.

Jag skrev ett inlägg för länge sedan med bilder om detta.
      Typ när vi började trolla med Liteon o spoofade samsungar eller Hitatchis till Lite-ons.

Det gick att fixa men på ett litet oväntat sätt.. genom infon som dumpas till JF's logg..

Jag har inte använt JF innan för att jag gillar att hålla mig i dos <:

Och nej, jag höll faktiskt från att testa spear'et på dessa då det bör räcka med byglingen (bara den sitter rätt, det var jag osäker på)

Tack för all hjälp ivf!

EDIT: glömde säga att det bara var nyckeln jag fick där.. sen fick jag återskapa serienummersdatan själv
      Last edited by S2Andreas; 2009-05-29, 09:37.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X