Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Självklart ska det strula!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Självklart ska det strula!

Min box e kaputt så den ska till ms.....d ända som e kvar är att köra en restore.....men tydligen så ska det strula....

Försökt nåra gånger, lite olika resultat, oftast så blir det inge fel först när den ska kolla allt efter. Vet inte om det har med att göra att den ska då använda filen patch.exe o då vill vista att jag ska godkänna den filen varje, vet inte om det är därför?

Flashade i vista så det borde ju gå...

Hitachi 47

Edit: Stod att jag skulle prova restore i felsäkert.....men nu efter omstart hittar den inte längre och släden går inte ut. Kommer inte äns in i windows med driven inkopplad till datorn, tar stopp vid Bios starten. Hopp Hopp Suck
    Last edited by trevor; 2009-01-29, 07:44.

Kan vara så att en del av driven pajat, då är det inte direkt 100% säkert att den går att återställa... vad får du för fel kod?
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Samma som innan 0102 Typiskt att detta ska hända när man ska skicka in den.....

Comment

nån som har någon idé? är den förstörd? kanske dumt o skicka iväg den så

Comment

vore nog lättare om du kom in med den till PSXCare och betalade för att få driven återställd, du kan juh komma in med bara din drive om du vill det, är inte säker på hur mycket det skulle gå på då men inte mer än 700 iaf, det är vad det skulle kosta dig för hela boxen om du inte flashat den hos oss sedan tidigare och då får du 500kr till godo!
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Komma in o Komma in bor i sundsvall långt bort från d mesta.
            Men jag kan utgå från att driven är fu##ed då? ingen som har någon teori över varför d blev så? Vill ju inte göra samma misstag igen

Slump?

Comment

jag vet inte med säkerhet om den är fuckad eller inte då jag inte själv håller på med återställningar, men... det är det tipset jag brukar ge, om det skiter sig kom till oss du kan juh skicka den också, så kan vi sedan skicka in den om du beställer fraktlappar från MS supporten, om du skickar dom till oss så kan vi juh liksom fixa till boxen och sedan skicka den via UPS och sedan får du tillbaka den hem, då slipper du kostnaden för frakt tillbaka till dig från oss och betalar då bara 700 + frakt (om du inte flashat din box hos oss) eller 500 + frakt, frakt = kostnaden för dig att skicka boxen till oss inget mer inget mindre
              Google is your friend!

Comment

Det är ju en hitachi

Jag skulle inte oroa mig för mycket om det där, skicka in den
                iPhone 3G:
                Svart 16GB
                Telia Max 25
                PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
                SanDisc MS Pro Duo Ultra II
                4GB
                Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

men dem lä väl testa den efter eller nått...svårt när inte driven funkar
                  Man har väl inte sånn tur att dem fixar driven också.... för att dem e så snälla :P

Comment

Original inlägg av trevor Visa Inlägg
                    men dem lä väl testa den efter eller nått...svårt när inte driven funkar
                    Man har väl inte sånn tur att dem fixar driven också.... för att dem e så snälla :P
                    Dom byter den till en liteon om det inte funkar
                    iPhone 3G:
                    Svart 16GB
                    Telia Max 25
                    PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
                    SanDisc MS Pro Duo Ultra II
                    4GB
                    Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Jaja, så mitt val är antingen att lägga ut en slant för att återställa min drive nu......eller lägga ut en slant sen för att flasha Liteon driven(antar att man inte akn göra d själv)

Känns skönare att skicka in den bara hehe

Comment

Original inlägg av trevor Visa Inlägg
                        Jaja, så mitt val är antingen att lägga ut en slant för att återställa min drive nu......eller lägga ut en slant sen för att flasha Liteon driven(antar att man inte akn göra d själv)

Känns skönare att skicka in den bara hehe
                        klart du kan göra det själv. Bara att läsa lite guider vad man behöver för hård/mjukvara och sen är det bara att rocka lös!

Lycka till!

//Arasul

Comment

Original inlägg av Arasul Visa Inlägg
                          klart du kan göra det själv. Bara att läsa lite guider vad man behöver för hård/mjukvara och sen är det bara att rocka lös!

Lycka till!

//Arasul

HAHA jodå.. så att ehh.. i princip är det jue så, synd att det sällan stämmer

hade jag varit i dina kläder "Trevor"
                          så skicka den till psxcare eller så gör du som jag. funkar det inte så beställ nytt

Comment

Det går mycket väl att flasha en lite-on själv, men om du bara ska göra det till dig själv är utgifterna större än det du tjänar på att göra det själv
                            Google is your friend!

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                              Det går mycket väl att flasha en lite-on själv, men om du bara ska göra det till dig själv är utgifterna större än det du tjänar på att göra det själv
                              men du får erfarenhet och kunskap, det kan du inte köpa. du kan hyra folk som kan, men hur kul är det.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X