Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

alternativ till laddare osv

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• alternativ till laddare osv

finns två olika tillbehör från nyko som är av intresse eller liknande lösning iaf.

antingen

eller

charge basen är ju en "snyggare" lösning
    någon som testat någon av dom och som vet hur deras batterier är, dom ser typ kantiga ut, kom gärna med åsikter plus eller minus, Mvh /Daniel

Har inte testat någon av dessa då vi inte har dem på PSXCare men jag har ett Pelican laddställ för min Ps3 som jag tycker är smidig satan.

Positivt med översta bilden:
    - Ladda två handkontroller eller en åt gången
    - Smidig lösning.

Negativt med översta bilden:
    - Färgen "allt går i svart hemma hos mig"
    - Laddpacken som säkert byts ut o förmodligen är slutna celler istället för att man kan stoppa i två laddbara AA batterier själv när accen rasar efter ett år.

Andra peketet ungefär detsamma
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

kan meddela att båda varianterna finns i både vitt o svart, får se vad jag går lös på

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X