Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

seedgames.org

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• seedgames.org

seedgames.org

delar ut som ni säkert förstår PC och konsol spel
    nu i början så kör dom på freeleech och double upload!
    vi söker aktiva uppladdare och såklart många många users
    Stolt ägare till en 360 konsoll med

Mitt xbox

Reklam luktar detta som, du kunde åtminstonde hållt denna i RÄTT SEKTION!
    Får se vad Administratörerna tycker om detta
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

En bra tracker iaf =) för dom som vill dela med sig av det goda.

Comment

Ja jätte mkt reklam börjar bli lite trött på att fortfarande få ca 10 eposts i veckan om invites ifrån en tråd jag skapade för 1 år sedan så nu kan alla regga sig på en ny tracker med bara spel och alla blir glada

edit jag har inget med sidan att göra blev tippsad om den på en annan tracker
        Stolt ägare till en 360 konsoll med

Mitt xbox

Comment

deras webadmin har gjort något med source codes så att sidan inte längre fungerar :P man får upp fel kod, och dom använder sig av XAMPP

Parse error: parse error in C:\xampp\htdocs\include\bittorrent.php on line 443
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
            deras webadmin har gjort något med source codes så att sidan inte längre fungerar :P man får upp fel kod, och dom använder sig av XAMPP
            Felet är att dom kör windows, fydom.
            iPhone 3G:
            Svart 16GB
            Telia Max 25
            PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
            SanDisc MS Pro Duo Ultra II
            4GB
            Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

det fungerar nu iaf
              Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Original inlägg av Effoc Visa Inlägg
                seedgames.org

delar ut som ni säkert förstår PC och konsol spel
                nu i början så kör dom på freeleech och double upload!
                vi söker aktiva uppladdare och såklart många många users

Verkar vara en bra sida. Har reggat mig
                // Greim

Solus lupus - Ensam varg
                -Hellre en natt som varg, än 1000år som får!

Comment

Original inlägg av Greim Visa Inlägg
                  Verkar vara en bra sida. Har reggat mig
                  Sidan kanske tillhör Antiprivatbyrån som loggar allt du gör
                  Kika i Crew om någotn heter Ponten eller liknande
                  / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

Crewen är ett gäng grabbar i 20-30 års åldern

server ägaren är en 18 åring hehe
                    Google is your friend!

Comment

Har inte reggat mig men hört av en medlem att de har en tråd där de lägger ut bilder på sig själva :d

Serverägaren är i 18 års åldern "eller använt fuktkräm" och resten av crew är i 30 års åldern.

Jag säger bara en sakr om att lägga ut bilder på en ny tracker på sig som medlem!
                      "Hej vi lägger ut en Tracker o sen får folk lägga ut bild på sig så vi vet hur folk bakom IP nummren ser ut, jättebra om Ponten o gubbarna skall sätta sig o köra hembesök o knacka dörr o sätta en fot mellan o begå dels hemfridsbrott, anstiftan och massa andra punkter man enligt Svensk lag kan få böter/fängelse för.
                      / Pendragon

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
                        Har inte reggat mig men hört av en medlem att de har en tråd där de lägger ut bilder på sig själva :d

Serverägaren är i 18 års åldern "eller använt fuktkräm" och resten av crew är i 30 års åldern.

Jag säger bara en sakr om att lägga ut bilder på en ny tracker på sig som medlem!
                        "Hej vi lägger ut en Tracker o sen får folk lägga ut bild på sig så vi vet hur folk bakom IP nummren ser ut, jättebra om Ponten o gubbarna skall sätta sig o köra hembesök o knacka dörr o sätta en fot mellan o begå dels hemfridsbrott, anstiftan och massa andra punkter man enligt Svensk lag kan få böter/fängelse för.
                        Man kanske ska avregistrera sig då
                        // Greim

Solus lupus - Ensam varg

Comment

Original inlägg av Greim Visa Inlägg
                          Man kanske ska avregistrera sig då
                          nah, lägg inte upp bild på dig själv bara
                          Google is your friend!

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                            nah, lägg inte upp bild på dig själv bara
                            Dom kan väll kolla IP och sånt?
                            Fast jag tror inte att det skulle vara något skumt på den sidan. Vilka härifrån har reggat sig där då? Vad tror ni?

EFFOC, Vad säger du ?
                            // Greim

Solus lupus - Ensam varg

Comment

det är inte i usa vi lever... förstår inte hur man tänker om man tror att en antipiratbyrå driver en tracker för att sedan sätta dit folk. i slutändan ligger de dåligt till själva issåfall. om de inte skulle göra det, varför då stoppa trackers där ant. inget fel begås.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X