Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Beg 360. Död läsare. Behöver ny, flashad

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

det kan jag tyvär inte svara på du får vänta tills pendragon eller någon svarar på det imorrn eller så...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Mo0rbid Visa Inlägg
      hehe ok, hur mycket brukar det kosta om ni inte lyckas laga den? ^^
      350 i basavgift, så fort vi öppnat maskinen.

Sedan tickar det på 350kr / påbörjad halvtimme.

Kan vi inte laga den så blir det 350kr oftast, men det varierar från fall till fall och hur mycket tid vi lagt ner på lagningen.
      iPhone 3G:
      Svart 16GB
      Telia Max 25
      PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
      SanDisc MS Pro Duo Ultra II
      4GB
      Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Original inlägg av Mo0rbid Visa Inlägg
        hehe ok, hur mycket brukar det kosta om ni inte lyckas laga den? ^^
        en fråga bara varför köper du inte ck3 lite och läser av din dvd spelare blir nog billigare för dig

Comment

Original inlägg av jungleflash Visa Inlägg
          en fråga bara varför köper du inte ck3 lite och läser av din dvd spelare blir nog billigare för dig
          Därför att
          jag kan praktiskt taget ingenting om 360-modifiering.

Comment

Original inlägg av jungleflash Visa Inlägg
            hur skulle det bli billigare? han måste köpa en ny spelare till maskinen, och han behöver säkert också köpa båda ck3 lite, opening tool och sata kortet... det skulle förmodligen överstiga kostnaden i vilket fall som helst...
            Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Nu reder vi ut alla frågetecken

1. Kräv pengarna tillbaka, du har uppenbarligen en defekt maskin om den inte läser Verbatim *Hoppas du provat med Silver Surface och FullFace Printable skivor och enbart från Verbatim innan vi fortsatt denna diskussion o inte KISSIGA SKIVOR! .

2. Om du inte orkar kräva pengar tillbaka "För mig helt otroligt då 2.000 kr + är mycket dineros* så länge vi kan läsa ut nyckeln kan vi kasta in en ny DVD enhet.
              Ungefärlig kostnad 1.000 kr - 1.500 kr
              Frakt tillbaka med postförskottsavgifter ca: 160 kr

Totalt ungeför 1160 - 1660 kr beroende på vad felet kan vara.

Ny arcade med 1.5 mjukvara tar vi 2495:-
              http://www.psxcare.com/product.php?xProd=686&xSec=90
              / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
                Nu reder vi ut alla frågetecken

1. Kräv pengarna tillbaka, du har uppenbarligen en defekt maskin om den inte läser Verbatim *Hoppas du provat med Silver Surface och FullFace Printable skivor och enbart från Verbatim innan vi fortsatt denna diskussion o inte KISSIGA SKIVOR! .
                jag har testat med flera olika skivor

2. Om du inte orkar kräva pengar tillbaka "För mig helt otroligt då 2.000 kr + är mycket dineros*
                Jag pratade med honom igar utan vidare framgang :/

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X