Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Street Fighter IV, bränning stannar vid 46%

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Street Fighter IV, bränning stannar vid 46%

Hej!

har kasserat 4st Verbatim skivorn nu för att varje gång jag försöker bränna Street_Fighter_IV_RF_XBOX360-KFC så stannar brännar programmet på 46% och där tar de stopp och jag måste starta om datorn.
    Har provat både IMGburn och CloneCD. Har bränt säkert 20-30 spel utan problem tidigare.

Någon som har en susning vad som kan vara felet? Verkar som de har nått att göra med när andra lagret ska brännas?

Har du rarfil nr 21? pga den vart nukan innan, sedan släpptes en fix
    Last edited by mrc77; 2009-02-11, 01:50.

Comment

posta log från imgburn, dumt med gissningslekar. 46% låter dock som layerbreak.

imgburn / help / imgburn logs / öppna .log i anteckningar, senaste bränning överst i dokumentet.

Comment

finns ingen log fil på den platsen(antar att den tas bort när datorn startas om eller programmet stängs?) men innan datorn hänger sig ser jag att den stannar på "Writing Sectors".
        Om de nu är "LayerBreak", vad kan man göra?

Comment

Låter som någon inte kollat spe3let i Mulleter innan
          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Angående Street Fighter IV, är det stor risk att bli bannad om man kör detta innan releasen fast utan att ha i internetkabeln i 360t? (DVS inget Xbox Live på)

Comment

Det beror på hur lång tid innan releasen du kör den skulle jag tro, kör du den flera veckor innan release kanske... kör du några dagar innan release är risken inte sådär jätte stor, risken finns alltid där... som med alla andra spel, även dom du kör efter release datumet
              Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
                Låter som någon inte kollat spe3let i Mulleter innan
                jodå, körde Mulleter innan och allt va checked.

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                  Det beror på hur lång tid innan releasen du kör den skulle jag tro, kör du den flera veckor innan release kanske... kör du några dagar innan release är risken inte sådär jätte stor, risken finns alltid där... som med alla andra spel, även dom du kör efter release datumet
                  Säg det till alla som fick HAlo3 innan release o blev bannade
                  Orginalkonsoller med orginalspel lik alla med flashade o nedladdat.
                  Där skulle Ms ha bannat alla som spelat live innan Releasedagen.

Taskigt för dem om köpte spelet av en polare i en spelaffär under disk innan release
                  / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

Stannar på 46%? Låter som att du försöker bränna på TraxData skivor...
                    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
                    Maxtor D-Max 200gig
                    v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
                      Säg det till alla som fick HAlo3 innan release o blev bannade
                      Orginalkonsoller med orginalspel lik alla med flashade o nedladdat.
                      Där skulle Ms ha bannat alla som spelat live innan Releasedagen.

Taskigt för dem om köpte spelet av en polare i en spelaffär under disk innan release
                      Men HALO 3 gick dom juh ut med och sa att man inte skulle bli bannad för att spela den innan releasen, online... det måste juh då även gälla offline spelande? o.O
                      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Men HALO 3 gick dom juh ut med och sa att man inte skulle bli bannad för att spela den innan releasen, online... det måste juh då även gälla offline spelande? o.O
                        Nu var det ju Recensionsexet som bara släpptes till Amerikaner som läckte kopierat på nätet :d
                        Då rök många konton.
                        / Pendragon

Comment

hur ska de kolla vilket datum du spelat det offline? live håller tiden på deras servrar när du kopplar upp dig, men ska de förlita sig på klockan i din box när du lirar offline? min klocka står oftast på "factory date" och inga problem har jag hört ang. att man måste ha rätt tid på sin box, i så fall hade jag blivit bannad flera gånger om.

Comment

Original inlägg av dzl Visa Inlägg
                            jodå, körde Mulleter innan och allt va checked.
                            att den var ixtreme-kompatibel ja, inte att den är livesäker. den är inte inlagd i databasen än så man kan inte veta om den är livesäker. läs den klistrade livesäkerhetstråden angående skillnaden mellan livesäker och ixtremekompatibel. innan du kollat det mot databasen, lira endast offline, inte uppkopplad mot live.

Comment

Original inlägg av Benkei Visa Inlägg
                              Angående Street Fighter IV, är det stor risk att bli bannad om man kör detta innan releasen fast utan att ha i internetkabeln i 360t? (DVS inget Xbox Live på)
                              nej, inte om du spelar det i offline-läge. dvs ingen kontakt med live. vill du sedan spela live, kolla så det är livesäkert med abgx360 innan.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X