Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Error 73 felkod 1021

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

hehehe

MS kan hitta på...
    Och just det att andra som kikar på din gametag.

Folk kan bli paranoida på mindre kan jag trösta dig med!
    Serius Sam, Doom, Quake, Halo och Command & Conquer är mina favorit-spel.

MvH // Pluttiplutt

Comment

Det byts bakgrunder hela tiden slumpmässigt
      Oroa er inte för det
      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

är man bannad vill dom inte ens ta emot skiten. jag ville skicka in min och hävdade att den aldrig varit modifierad :P nej det ville dom inte. skulle den vara modifierad skulle jag få tillbaka den direkt, annars skulle dom laga den mot en kostnad. och xbox live bannen skulle aldrig gå bort heller ^^

Comment

Original inlägg av PiGGELiN Visa Inlägg
          är man bannad vill dom inte ens ta emot skiten. jag ville skicka in min och hävdade att den aldrig varit modifierad :P nej det ville dom inte. skulle den vara modifierad skulle jag få tillbaka den direkt, annars skulle dom laga den mot en kostnad. och xbox live bannen skulle aldrig gå bort heller ^^

Jo jo, men nu är det ju så att den inte är bannad :P så det blir nog att skicka in den som den är och hoppas på det bästa! ;D

Comment

Detta är överkurs för mig trotts det är det intresant läsning tycker jag:

Överkursen tråden fortsätter fram i februari 2009
            Serius Sam, Doom, Quake, Halo och Command & Conquer är mina favorit-spel.

MvH // Pluttiplutt

Comment

Sådär, nu har jag fått tillbaka mitt 360. Dem bytte ut DVD-drivern och Moderkortet. Jag blev inte betalningsskyldig, så nu är det väl bara att fara och flasha 360 igen då! =)

Comment

Original inlägg av paaa Visa Inlägg
                Sådär, nu har jag fått tillbaka mitt 360. Dem bytte ut DVD-drivern och Moderkortet. Jag blev inte betalningsskyldig, så nu är det väl bara att fara och flasha 360 igen då! =)
                Japp bara att komma in med den efter att du har startat upp den och test kört den förstås, händer ibland att man får tebax den så pajar den igen nästan direkt...
                Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Har fått samma fel på krysslådan, men garantin på 2 år har gått ut. finns det någon chans att få den fixad av ms då?

Comment

Original inlägg av Nobi Visa Inlägg
                    Har fått samma fel på krysslådan, men garantin på 2 år har gått ut. finns det någon chans att få den fixad av ms då?
                    Ja, i mitt fall hade jag en röd lampa. Men jag sa till support 3 lampor.
                    Va fan, det kan ju ändras, Eller hur?
                    3 Röda lampor är det ju 3 års garanti på.
                    Funkade fint för mig!

Comment

Original inlägg av .db. Visa Inlägg
                      Ja, i mitt fall hade jag en röd lampa. Men jag sa till support 3 lampor.
                      Va fan, det kan ju ändras, Eller hur?
                      3 Röda lampor är det ju 3 års garanti på.
                      Funkade fint för mig!
                      Okej! Då blir det att prova det, måste bara fixa ett nytt ms-klistermärke, då mitt är fläckigt efter ett misslyckat borttagningsförsök :/

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                      Auto-Saved
                      Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                      x
                      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                      x
                      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                      Working...
                      X