Den fwpack.rar till hitachi innehåller ju en massa olika firmwares, vilken skal man använda?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Innehåll i firmwarepacken till hitachi?
Collapse
X
-
Den som matchar din drive förslagsvis...Original inlägg av Lumar Visa InläggDen fwpack.rar till hitachi innehåller ju en massa olika firmwares, vilken skal man använda?
Kolla ROM version på klisterlappen på toppen av din drive.
79, 78, 56, 47, 48, någon av dom borde det vara.iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Custom firmware - 5.00 M33-6
SanDisc MS Pro Duo Ultra II 4GB
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
- Citat
- Flag
-
jo men till varje nummer finns det ju typ 5 olika?Original inlägg av Xager Visa InläggDen som matchar din drive förslagsvis...
Kolla ROM version på klisterlappen på toppen av din drive.
79, 78, 56, 47, 48, någon av dom borde det vara.R.I.P Hitachi-GDR3120L-0079 "Du var en vän men nu finns bara ett stort tomrum kvar, dina vänner saknar dig"
- Citat
- Flag
Comment
-
står det t.ex IX 1.4 eller liknande efter? i så fall ska du ha den senaste IX
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-
Olika hitatchis har olika Firmwares, detta står på klisterlappen på DVD enheten.
Ta samma mjukvara som hör till den DVD enhet du har o kasta in din nyckel i om det är en rådump av orig.bin patcha o kasta in i din Hitatchi, game on
Glöm inte att spara din nyckel bara!
Nu då din fråga var lite kort så spekulerar vi andra i ovisshet./ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment
-
okej för att ge ett exempel, säg att jag har en hitachi 59B då finns följande fw att välja mellanOriginal inlägg av Pendragon Visa InläggOlika hitatchis har olika Firmwares, detta står på klisterlappen på DVD enheten.
Ta samma mjukvara som hör till den DVD enhet du har o kasta in din nyckel i om det är en rådump av orig.bin patcha o kasta in i din Hitatchi, game on
Glöm inte att spara din nyckel bara!
Nu då din fråga var lite kort så spekulerar vi andra i ovisshet.
59B.bin
59B_16-2x.bin
59B_16-5x.bin
59B_16-8x.bin
59B_16-12x.bin
59B_16S.bin
vilken ska man välja? ..står det nåt på dvd-spelaren?R.I.P Hitachi-GDR3120L-0079 "Du var en vän men nu finns bara ett stort tomrum kvar, dina vänner saknar dig"
- Citat
- Flag
Comment
-
12x är originalhastigheten och är rekommenderad att använda då ev. andra hastigheter går att kontrollera och det är lättare att bli bannad.Original inlägg av Lumar Visa Inläggokej för att ge ett exempel, säg att jag har en hitachi 59B då finns följande fw att välja mellan
59B.bin
59B_16-2x.bin
59B_16-5x.bin
59B_16-8x.bin
59B_16-12x.bin
59B_16S.bin
vilken ska man välja? ..står det nåt på dvd-spelaren?
- Citat
- Flag
Comment

Comment