Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kör ni ixtreme 1.5 på ALLA spelarna?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kör ni ixtreme 1.5 på ALLA spelarna?

Hejsan!

Hoppas jag inte blir flamead för det här inlägget, men fick lite tvetydig info om det på eran sida. Det står så här när jag går in under flashning/chip.... på eran webbshop:

"När detta skrivs använder vi följande firmwareversioner:
    Lite-ON: Livesäker iXtreme 1.5
    Benq: Livesäker iXtreme 1.4
    Hitachi v79: Livesäker iXtreme 1.4
    Hitachi övriga: Xtreme 2.3 eller livesäker iXtreme 1.4
    Samsung: Xtreme 5.3 eller livesäker iXtreme 1.4"

Jag har en Benq men antar att det alltid är bäst att ha nyaste versionen av ixtreme så undrar varför ni inte kör den versionen på alla läsare?

Mvh Milky

Vi har nog bara missat att ändra på något hörn av hemsidan.

Samsung, Benq och Lite-on = 1.5
    Hitachi = 1.4
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Kan inte hitta den gamla informationen du klistrat in, vilken sida ligger den på?

Prova tryck på F5 om din browser ligger och cachar information från förra året...
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Ah, okej tackar för svaret, det var snabbt

Såg nu att på denna sidan så står det så här "360 iXtreme 1.5 DROPIN omflashning benq/hitachi/samsung medan du väntar"
        http://www.psxcare.com/section.php?xSec=89

Men när jag går in på länken http://www.psxcare.com/product.php?xProd=496&xSec=89 så står texten jag klistrade in i tidigare inlägg. Därav min förvirring

Mvh Milky

Comment

Tack, rättat till texten :-)

Comment

Inga problem Då kommer ni nog att få min 360 inskickad inom en vecka.. ha de fint!

Mvh Milky

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X