Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

2 Xbox 360, 3 spelare

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• 2 Xbox 360, 3 spelare

Hej, nu har ju dom flesta spelen aldrig co-op 4 spelare på splitscreen längre men funkar de om vi skulle ställe två xbox bredvid varandra och en nätverks sladd imellan och köra två st split på en box och 1 själv på andra?,Är föresten Left 4 Dead som de gäller just nu.

Om nån har nått speltips för 4 player splitscreen co-op så e de tacksamt oxå

Spelfrågor

Jag är själv osäker på hur det skulle fungera, kör man box till box måste det ju vara en korsad kabel som för PC
    Men jag tror det kommer ta stopp där.

Jag tror enda chansen du har att lyckas med det är att ha en Router + Switch eller en med inbyggd som du drar två raka kablar till.
    Sen hurvida du måste ha Internet är en fråga jag inte kan svara på då jag inte brukar spela så själv hemma
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X