Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Downloadable content/spel - externt?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Downloadable content/spel - externt?

Tjopp!

Är det någon som vet i fall det är någon där ute som försöker komma på ett sätt att möjliggöra för en att spela "downloadable content" utan att behöva logga in på marketplace o tanka ner för points/cash?

Spel som t.ex Fallout och GTA släpper ju add-ons för sina spel. Är dessa helt omöjliga att få tag på utan att köpa de genom marketplace?

Ingen som har kommit på nåt sätt att få ut det på en skiva och sen fått det att funka som spel generellt?

Cheers!

http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=36292 läs här
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Finns svaret på min fundering i den tråden? För jag läste där men tyckte inte det berörde min fråga direkt. Har jag missat nåt ?

Comment

http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=36604

Comment

Original inlägg av dekeart Visa Inlägg
          Finns svaret på min fundering i den tråden? För jag läste där men tyckte inte det berörde min fråga direkt. Har jag missat nåt ?
          oj, det var fel tråd... sorry... jag läste lite för snabbt i titeln och länkade till den... den tråden Gulapa länkade till är den rätta... sorry...
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Tack så mycket

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X