Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

I/O Error vid bränning av 360-spel

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• I/O Error vid bränning av 360-spel

Tjenna. Första gången det blir fel för mig när jag skulle bränna. Vet ni vad detta är för fel? Vettefan om man vill prova igen och pajja mer skivor.

// Greim

Solus lupus - Ensam varg
    -Hellre en natt som varg, än 1000år som får!

Troligen fel på skivan, kanske smuts/fingeravtryck eller bara en feltillverkad skiva.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
      Troligen fel på skivan, kanske smuts/fingeravtryck eller bara en feltillverkad skiva.
      Okej. Tackar. Ska prova sen igen...Blir det samma fel igen då måste det juh vara fel på spelet jag tankat hem.

EDIT: Ville bara säga att jag använder Verbatim skivor =)

mvh,
      Last edited by Greim; 2009-03-04, 22:11.
      // Greim

Solus lupus - Ensam varg

Comment

titta under skivan du precis brände, finns det någon form av skada eller ett fingeravtryck? i så fall är det därför tror inte det är något fel på spelet, i så fall skulle det vara så att något gått fel till när du packar upp den, prova i så fall packa upp den igen...
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Greim Visa Inlägg
          Okej. Tackar. Ska prova sen igen...Blir det samma fel igen då måste det juh vara fel på spelet jag tankat hem.

EDIT: Ville bara säga att jag använder Verbatim skivor =)

mvh,
          första gången du får detta felet? imagefiler brukar inte ställa till sådana fel. brännarprogrammet vet inte att det är ett spel du bränner utan bränner data som data. tror mer på det hansi redan påpekat.

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
            första gången du får detta felet? imagefiler brukar inte ställa till sådana fel. brännarprogrammet vet inte att det är ett spel du bränner utan bränner data som data. tror mer på det hansi redan påpekat.

Japp första gången jag får detta felmeddelande när jag ska bränna. Jo det var ett fingeravtryck under där. Fan vad känsliga dom ska vara då
            // Greim

Solus lupus - Ensam varg

Comment

Japp första gången jag får detta felmeddelande när jag ska bränna. Jo det var ett fingeravtryck under där. Fan vad känsliga dom ska vara då
              japp, brännare är jätte känsliga när det gäller repor/skador/fingeravtryck... iaf när den ska bränna, ska den bara läsa skivan är det inte lika farligt tror jag... men det är aldrig bra att ha fingeravtryck på skivan... (iaf inte på undersidan, ovansidan är inte lika farligt)
              Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                japp, brännare är jätte känsliga när det gäller repor/skador/fingeravtryck... iaf när den ska bränna, ska den bara läsa skivan är det inte lika farligt tror jag... men det är aldrig bra att ha fingeravtryck på skivan... (iaf inte på undersidan, ovansidan är inte lika farligt)
                Måste ha varit lillungen som råkat knyckt skivan utan att jag märkt det. Inte min storlek på fingeravtryck Var man än gömmer sakerna så hittar dom det alltid
                // Greim

Solus lupus - Ensam varg

Comment

har du skivorna löst? inte bra det!
                  Google is your friend!

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                    har du skivorna löst? inte bra det!
                    Nej, Nej, Nej inte löst..dom ligger i fodral i ett skåp =D men tyvärr går inte skåpet att låsa och när 1½åringen är i farten så får man gömma om dom
                    // Greim

Solus lupus - Ensam varg

Comment

Nej, Nej, Nej inte löst..dom ligger i fodral i ett skåp =D men tyvärr går inte skåpet att låsa och när 1½åringen är i farten så får man gömma om dom
                      sätt skåpet på väggen istället för att ha det på golvet golvet.

Comment

sätt skåpet på väggen istället för att ha det på golvet golvet.
                        Ursäkta ordvalet jag menade förstårs bokhylla =) Sitter typ på nästa hela väggen. men få lägga dom någon annanstans det hon inte når... Men dom är förjävlig på att hitta saker å ting..
                        // Greim

Solus lupus - Ensam varg

Comment

Ursäkta ordvalet jag menade förstårs bokhylla =) Sitter typ på nästa hela väggen. men få lägga dom någon annanstans det hon inte når... Men dom är förjävlig på att hitta saker å ting..
                          borde man inte passa ungen när den är så liten?

Comment

borde man inte passa ungen när den är så liten?

Klart vi gör det. Men ibland härjar hon på som hon vill haha
                            Last edited by Greim; 2009-03-06, 20:20.
                            // Greim

Solus lupus - Ensam varg

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                            Auto-Saved
                            Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                            x
                            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                            x
                            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                            Working...
                            X