Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Abgx360 v.1.0.0

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Tackar! Lite OT. Fullt upp på jobbet idaG?
    // Greim

Solus lupus - Ensam varg
    -Hellre en natt som varg, än 1000år som får!

Comment

jao, kom in en del boxar osså har vi en del nya boxar att göra
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
        jao, kom in en del boxar osså har vi en del nya boxar att göra
        Najs. Fan jag vill också lära mig att flasha själv =)

Förresten jag har juh inte brännt så himla mkt spel än men ska börja med lite äldre som jag vill ha och då vill jag gärna ha XDVDMulleter också. Vilken version av den ska man ha? Den Abgx360 versionen du gav mig, går den att verifiera wave 3?
        // Greim

Solus lupus - Ensam varg

Comment

Fan, vad NAAAAAAAAAAAAJS

Comment

Original inlägg av Greim Visa Inlägg
            Najs. Fan jag vill också lära mig att flasha själv =)

Förresten jag har juh inte brännt så himla mkt spel än men ska börja med lite äldre som jag vill ha och då vill jag gärna ha XDVDMulleter också. Vilken version av den ska man ha? Den Abgx360 versionen du gav mig, går den att verifiera wave 3?
            kolla inlägg #2 i livesäkerhetsguiden för att ladda hem XDVDMulleter och det äldre ABGX360. du kan verifiera gamla spel med nya ABGX360 så det är att föredra.

från guiden.

I dagsläget har bara ABGX360 stöd för den nya partitionen (wave 3) och därför har ja flyttat XDVDMulleter och dess info till inlägg #2, då det börjar bli för gammalt för att användas.

NYTT ABGX360!
            ABGX360 v1.0 är den nyaste versionen av programmet och laddas ner här. Det är detta programmet du ska använda hädanefter. XDVDMulleter har inte stöd för wave 3 som nya spel kommer innehålla.

Direktlänkar: Installer, Ingen installer (7.3MB), Ingen installer och rensad databas (4.5MB). Kör install_ini.bat för Ingen Installer versionerna.
            Last edited by int21; 2009-03-07, 21:21.

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
              kolla inlägg #2 i livesäkerhetsguiden för att ladda hem XDVDMulleter och det äldre ABGX360. du kan verifiera gamla spel med nya ABGX360 så det är att föredra.

från guiden.

I dagsläget har bara ABGX360 stöd för den nya partitionen (wave 3) och därför har ja flyttat XDVDMulleter och dess info till inlägg #2, då det börjar bli för gammalt för att användas.

NYTT ABGX360!
              ABGX360 v1.0 är den nyaste versionen av programmet och laddas ner här. Det är detta programmet du ska använda hädanefter. XDVDMulleter har inte stöd för wave 3 som nya spel kommer innehålla.

Direktlänkar: Installer, Ingen installer (7.3MB), Ingen installer och rensad databas (4.5MB). Kör install_ini.bat för Ingen Installer versionerna.
              Okej, jag drog hem abgx360_v1.0.0_setup Tackar för infon!
              // Greim

Solus lupus - Ensam varg

Comment

Någon skillnad på installerversionen och inte installerversion? Förutom att det just installeras och så? :P Eller är det bara att tuta och köra om installerversionen fungerar?

Comment

Original inlägg av helvete Visa Inlägg
                  Någon skillnad på installerversionen och inte installerversion? Förutom att det just installeras och så? :P Eller är det bara att tuta och köra om installerversionen fungerar?
                  skillnaden är att du slipper installera och kan lägga den var du vill utan att behöva krångla med startmenyer och sådant. med installerversionen så lägger sig abgx360.exe i system32-katalogen men i de andra så ligger den i programkatalogen.

Comment

Alright! Tackar.

Comment

Tackar, installerat och klart.

men en fråga, med programmet kom en heeeeel del "StealthFiles", som alltså har lagt sig i den mappen. När jag körde på icke-install versionen, så var det tomt där, och när jag testade något spel så rensade jag den mappen.

Hände faktiskt en gång att jag fick lite fel på verifieringen eftersom jag hade en gammal .ini-fil där, men sedan när jag rensade alla filer därifrån så blev allt grönt.

Är det inte bättre om man rensar mappen? de skapas ju av sig själva sen när man kör abgx360 och lägger sig i mappen.

Comment

vilken mapp menar du nu? den som ligger tillsamans med själva programmet är stealth files som är bättre att ladda hem när du behöver dom... då är du säker på att du har rätt
                        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                        Auto-Saved
                        EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
                        x
                        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                        x
                        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                        Working...
                        X