Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ny basenhet, vilken firmware version?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ny basenhet, vilken firmware version?

Hej!

Har nu funderat på att skaffa mig ett xbox 360 och har spanat in
    "Xbox 360 Pro Premium 60GB iXTREME 1.5 HDMI" från eran webshop.

Har läst på diverse forum att 1.51 har kommit ut och att det är nödvändigt för att spela nya spel (rätta mig om jag har fel).

Om jag beställer ovannämnda paket får jag då den nya 1.51 eller 1.5?
    Fundersam eftersom att det står 1.5 men det står även "IXTREME firmware - senaste version såklart!"

Tack på förhand

du kommer med största sannolikhet få 1.51 då det är senaste. de har inte hunnit uppdatera sidan.

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
      du kommer med största sannolikhet få 1.51 då det är senaste. de har inte hunnit uppdatera sidan.
      Det var det jag antog.
      Men bäst att höra sig för Tackar.

Comment

Du får 1.51 men du kanske inte kan få den levererad jätte fort, vi måste plöja igenom boxarna vi redan har flashade med 1.5 och uppdatera till 1.51 tar 10-20 minuter/box (ungefär) sammtidigt som vi ska uppdatera boxar som kommer in för uppdatering... beror lite på hur många beställningar vi har på nya boxar hur fort du får den levererad...
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Det blir inga problem, blir det mycket uppdateringar i butiken kommer dom få en egen kö. Normalt prioriterar vi att "bygga" basenheter som skall skickas per postorder fram till c:a 15.00 varje dag
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Kan tänka mig att ni har lite att göra nu
            Ska nog sova på saken men lutar åt att jag slänger iväg en beställning.

Hur lång leveranstid rör det sig om i runda slängar? några dagar extra eller veckor? (om du får gissa hejvilt)

EDIT:
            Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
            Det blir inga problem, blir det mycket uppdateringar i butiken kommer dom få en egen kö. Normalt prioriterar vi att "bygga" basenheter som skall skickas per postorder fram till c:a 15.00 varje dag
            Missade ditt inlägg först.. Låter bra

Comment

Vi kan skicka den 360 du beställer senast vardagen efter du lade beställningen, vi har gott om boxar på lager. Det finns inte en chans att det blir mer att göra nu än det vi klarade av under december och januari :-)
              Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Är det lika bra att beställa med DVD brännaren som ni har eller kan det vara lönt att prova med min gamla "Optiarc DVD RW AD-5170A"?

Comment

Original inlägg av weepy Visa Inlägg
                  Är det lika bra att beställa med DVD brännaren som ni har eller kan det vara lönt att prova med min gamla "Optiarc DVD RW AD-5170A"?
                  passa på att beställa en ny när du ändå är igång. optiarc är kända i forumet för att krångla eller börja krångla.

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
                    passa på att beställa en ny när du ändå är igång. optiarc är kända i forumet för att krångla eller börja krångla.
                    mjo Googlade lite på just min brännare och det fanns inte många ljus i den tunneln

Har nu beställt brännare+skivor och en basenhet.

Man får tacka för snabba svar och tips

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X