Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

uppdatering från 1.5 till 1.5.1 video

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• uppdatering från 1.5 till 1.5.1 video

har hittat en väldigt bra video om hur man uppdaterar lite-on ifrån 1.5 till 1.5.1 med den nya jungleflash 1.5.1 den som vill ha den kan skicka pm med
    sin msn så kan jag skicka den via msn vet inte hur man lägger upp den här eller om man får lägga upp videon här

Kan du inte bara länka till den då!?

Comment

en bekant till mig från tyskland skickade den ifrån msn

Comment

Original inlägg av jungleflash Visa Inlägg
        har hittat en väldigt bra video om hur man uppdaterar lite-on ifrån 1.5 till 1.5.1 med den nya jungleflash 1.5.1 den som vill ha den kan skicka pm med
        sin msn så kan jag skicka den via msn vet inte hur man lägger upp den här eller om man får lägga upp videon här
        lägg upp den på http://rapidshare.de (.com verkar ha download spärr ibland) eller http://megaupload.com

Comment

finns ingen PM funktion på det här forumet... du får ta och ladda upp den på nätet via en av int's länkar eller också på youtube... det fungerar nog det med
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

ok laddar upp den på youtube så får jag väl skriva länken här

Comment

ok laddar upp den på youtube så får jag väl skriva länken här
              Gött
              // Greim

Solus lupus - Ensam varg
              -Hellre en natt som varg, än 1000år som får!

Comment

Liteon är ju bara Flasha på som vanligt ju
                Man läser ut nyckeln som vanligt o man flashar den på samma sätt som VANLIGT

Allt är SOM VANLIGT!

För ungeför femtielfte ggn :d

Hitatchi = Återställ till orginal eller klipp ut nyckeln o klistra in i de man får med i FW packet eller kör en Cowboyare o flasha på som vanligt men behålla nyckeln *Ps. risky metod så spara en version av den mjukvara du haft innan om något skiter sig. Ds.

BenQ = Ladda orig.bin o har du ingen spara det du har o klipp ut nyckeln, klistra in den i en annan orig.bin o flasha läsaren, tuta o kör sen med uppdateringen.

Etc..
                Last edited by Pendragon; 2009-03-10, 11:38.
                / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Hur går det med videon? Kommer den upp någonstans lr?

Comment

ska lägga upp den snart ska bara hitta rätta programmet för att convertera den till annat format

Comment

vad har du för format på den? du kan skicka den till mig så kan jag konvertera och lägga upp på youtube... du hittar min msn/e-mail på min profil
                      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Spela roll, har man lyckats flasha en lite-on till 1.50 klarar man 1.51 med
                        Det är ingen skillnad i tillvägagångssättet.
                        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
                          Spela roll, har man lyckats flasha en lite-on till 1.50 klarar man 1.51 med
                          Det är ingen skillnad i tillvägagångssättet.
                          Ibland bör man tänka längre än näsan växer!
                          Kan ju finnas dom som INTE har flashat 1.50. Visst finns det bra guider för detta. Men ofta är det lättare att förstå en guide om man sett det på video innan.
                          Alla är vi nybörjare i början. Glöm inte det!

Comment

Original inlägg av lejonel Visa Inlägg
                            Ibland bör man tänka längre än näsan växer!
                            Kan ju finnas dom som INTE har flashat 1.50. Visst finns det bra guider för detta. Men ofta är det lättare att förstå en guide om man sett det på video innan.
                            Alla är vi nybörjare i början. Glöm inte det!
                            mycket bra svar

Comment

Nu berörde ju ämnet en uppgradering från 1.50 till 1.51 o inte Ny flashning eller hur
                              För vid nyflashning har vi rätt mycket info redan i forumet. *ler*

Ang min näsa är den rätt lång o växer inte mycket
                              Ang videon så klarar YouTube av de flesta format
                              / Pendragon

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X