Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

120gigs Western Digital SATA BEVS till säljs på PSXcare?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• 120gigs Western Digital SATA BEVS till säljs på PSXcare?

Kan inte se att denna finns på hemsidan?

120gigs WD SATA BEVS

Nåt ni brukar ha hemma, Hansi?

Nej
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Köp en officiell 120Gb disk istället för att meclka o eventuellt bli bannad p.av det :d
      Du får hela Ett års garanti med o det kommer fungera när du stoppar på den
      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Ok - tackar för infon
        Tycker dock att 1200 för den disken är alltför dyyyyrt

Snålvargen letar vidare

Comment

Original inlägg av mdmar Visa Inlägg
          Ok - tackar för infon
          Tycker dock att 1200 för den disken är alltför dyyyyrt

Snålvargen letar vidare
          Du tycker att magsår o gråa hår + risken att bli bannad är värd att spara 350-400 kr
          Go for it

Du får ju med ett Transfer kit för att överföra data från mindre diskar till nya med i paketet juuh. Sälj den för 300 så har du sparat i n det med.
          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X