Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hjälp tack

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hjälp tack

tja
    jag har skaffat en begagnad xbox 360
    den är chippad eller flashad,
    jag ska köpa resident evil 5

kommer jag kunna spela det tror ni?
    eller måste jag göra nån uppgradering?
    jag vill fortfarande kunna spela brända spel,
    om jag uppgraderar kan jag göra det från skivan då
    eller måste jag ladda ner nåt,

notera att jag inte tänker bränna resident evil 5
    utan köpa det.

tack

Bara att sätta i skivan och följa instruktionerna.

Game on dude!

Comment

Original inlägg av da_big_guy Visa Inlägg
      tja
      jag har skaffat en begagnad xbox 360
      den är chippad eller flashad,
      jag ska köpa resident evil 5

kommer jag kunna spela det tror ni?
      eller måste jag göra nån uppgradering?
      jag vill fortfarande kunna spela brända spel,
      om jag uppgraderar kan jag göra det från skivan då
      eller måste jag ladda ner nåt,

notera att jag inte tänker bränna resident evil 5
      utan köpa det.

tack
      alla orginal utom H.A.W.X och det andra spelet som kräver 1.51 kan du köra på vilken firmware som helst som tillåter att du spelar backups dom spelen som kräver 1.51 fungerar också om du har en Xtreme eller IXtreme 1.41-Non stealth (finns endast till BenQ om jag inte minns helt fel 1.41-Non stealth alltså...)
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

[QUOTE=Swizzy;205863]alla orginal utom H.A.W.X och det andra spelet som kräver 1.51 kan du köra på vilken firmware som helst som tillåter att du spelar backups dom spelen som kräver 1.51 fungerar också om du har en Xtreme eller IXtreme 1.41-Non stealth (finns endast till BenQ om jag inte minns helt fel 1.41-Non stealth alltså...)[/QUO

Kommer han inte att kunna köra alla orginalspel (hawx bl.a) på en flashad box med ixtreme 1.5

Comment

det kan jag inte svara på själv, men har hört av folk här på forumet att man inte kan det... mycket möjligt att man kan göra det, men jag vågar inte säga att man kan det osså springer någon o köper spelet (orginal) och bli lack över att jag sagt något som sedan inte stämmer överens med verkligheten som kostat dom pengar...
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Original inlägg av Arasul Visa Inlägg
            Kommer han inte att kunna köra alla orginalspel (hawx bl.a) på en flashad box med ixtreme 1.5
            originalspel med nya wave 3 partitionen startar på äldre ixtreme men inte backuper med nya wave 3 partitionen.

Comment

det tänkte jag också först men man vet aldrig
              Google is your friend!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X