Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Flytta samsung-drive till en annan 360?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Flytta samsung-drive till en annan 360?

Problemet jag har är att min 360-konsol har gått sönder för 3 gången och garantin är ej kvar. Tänkte då köpa en billig arcade-konsol och sen använda de gamla hårdisken till den nya etc. Är detta det smart?

Är det bäst att flytta en flashad samsung-drive från en trasig 360 till en ny 360-konsol eller lönar det sig bäst om man flashar den nya konsolen direkt?

Inga problem att flytta hårddisken.

Troligen bäst att modifiera dvdläsaren som redan sitter i, hellre än att behöva "spoofa" samt köra med en redan sliten drive.

Enda fördelen att använda den gamla driven är om boxen skall återställas i samband med reklamation/garantireparation.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X