Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Problem med DVD+R DL

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Problem med DVD+R DL

Jag har en LG GSA H54N tänkte testa i fall den klara bränna xbox 360 spel. men när jag sätter i skivan så säger datorn att den bara är på 4,25GB men det är en Verbatim DVD+R DL och jag har uppdaterat DVD brännaren med senaste firmware. Jag har kollat med nero infotool och enligt det så stödjer brännaren DVD+R DL står till och med på brännaren. Men varför hittar den bara halva skivan??

bra fråga... vart köpte du skivan? är du helt 100% säker på att det är DVD+R DL? och inte vanlig DVD+R?

du kan också prova att köra den i ImgBurn... det kanske hjälper dig
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
      bra fråga... vart köpte du skivan? är du helt 100% säker på att det är DVD+R DL? och inte vanlig DVD+R?

du kan också prova att köra den i ImgBurn... det kanske hjälper dig
      Eller så satsar du på en ny brännare Samsung SE-S224Q eller Pioneer 116D som Psxcare har
      // Greim

Solus lupus - Ensam varg
      -Hellre en natt som varg, än 1000år som får!

Comment

men innan du satsar på ny brännare bör du testa ett annat program (ImgBurn) det kan vara programmet du försöker bränna med som inte visar korrekt...
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Japp jag är 100% säker på att det är DVD+R DL det står på själva skivan. Jag har testat Imgburn och den visar också bara 4,25GB ledigt på skivan.Till och med inne på "Den här Datorn" så visar den bara 4,25GB. Datorn verka tro att det är en Vanlig DVD+R.

Comment

Om jag inte har helt fel så tror jag att jag har sett skivor med det lilla DL märket, alltså inte texten utan logon för DL på vissa skivor som bara är DVD-r. Om du kör skivan i Imgburn så står det där vilken mediacode den har och så kan du googla det för att få fram vad det är för någon skiva

Comment

Jag skulle testa med en annan brännare... verkar som att din brännare är cp...
              Google is your friend!

Comment

posta mediainfo från imgburn. kopiera text från rutan till höger (write läget) när du har en skiva i din brännare.

Comment

Bästa brännaren enligt mej på att bränna xbox360 backuper på= NEC DVD_RW ND-3550A

gammal, men har alltid funkat, inte uppdaterart mjukvaran i den någon gång sen jag köpte den för 3-4 årsen rekommederas starkt

Comment

LG och Maccar har folk oftast mest problem med.
                    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X