Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Dl brännare till laptop

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Dl brännare till laptop

hej min brännare börjar lägga av har funkar jätte bra hitils men nu börjar den att klydda. Jag undrar om ni har några tips en dl brännare till en bärbar data. har även en stationer data men den är nerpackad det kanske finns bättre brännare till dom

ett tips är att köpa en extern då du har 2 datorer, en bra extern brännare är en Samsung SE-S224Q, den kan du flytta mellan datorerna när du vill
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
      ett tips är att köpa en extern då du har 2 datorer, en bra extern brännare är en Samsung SE-S224Q, den kan du flytta mellan datorerna när du vill
      Ok hittade den för 476 kr 547 kr med frakt så det är väl den värd, man sparar ju in mycket pengar om man tänker efter

Comment

Original inlägg av Craw Visa Inlägg
        Ok hittade den för 476 kr 547 kr med frakt så det är väl den värd, man sparar ju in mycket pengar om man tänker efter
        ÄNTLIGEN!
        Någon som inte är supersnål bara för att det är gratis
        iPhone 3G:
        Svart 16GB
        Telia Max 25
        PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
        SanDisc MS Pro Duo Ultra II
        4GB
        Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X