Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Uteslutningsmetoden efter RROD?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Begga Visa Inlägg
    Oj vad du tar i Pendragon, verkar inte som handukstricket är nån favorit för dig ... Men jag håller med att den är ren idioti att försöka lag nån box som fått rrod på det sättet
    Nej jag hatar den så mycket att jag nästan är villig att betala 2,50 kr för vad varje kula kostar som jag skulle avfyra

Kan väl tänka mig att jag kommer lägga ut ungefär 600 spänn för alla nötter på Youtube! Och säkert 6.000 kr för alla andra forum.
    Måste se om man kan söka Eu Bidrag för det
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Hårddisken vet jag funkar, för jag lyckades spela med både den och läsaren efter handduksmetoden. När den dog den här gången, frös den när jag spelade Lost of the damned (gta) med en smårepig skiva. När jag startade om så funkade det som sagt inte. Därför har jag funderat till och från på om det är dvd-läsaren som är sönder, om det nu skulle kunna ge rrod.

Lutar starkt åt att köpa en xbox 360 60 gb, på www.play.com för cirka 1600 kr.

Comment

Original inlägg av anton__nygi Visa Inlägg
        Hårddisken vet jag funkar, för jag lyckades spela med både den och läsaren efter handduksmetoden. När den dog den här gången, frös den när jag spelade Lost of the damned (gta) med en smårepig skiva. När jag startade om så funkade det som sagt inte. Därför har jag funderat till och från på om det är dvd-läsaren som är sönder, om det nu skulle kunna ge rrod.

Lutar starkt åt att köpa en xbox 360 60 gb, på www.play.com för cirka 1600 kr.
        Å då kan jag meddela att i dagens växlingskurs så får du nog lägga till lite pengar. Engelska pundet står väl i drygt 12 kr. Å enligt mina beräkningar så hamnar man mellan 1900-2000 kr för en Xbox 360 60GB från Play.

Comment

Din DVD enhet har nog gått för varm den med o tagit skada av HAndduken !
          Gissa varför jag hatar idioerna osm lägger upp sådana guider, de förstör mer än de gör nytta!

Köp ny maskin, skit i Play.com det är billigare o lättare att köpa en box i Sverige gällande Garanti o så
          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Som gamal reperatör så vet jag att allt går att reperara. Håller med Pendragon handukstricket är ingen höjdare som håller på sikt och det är idioti att överhetta boxen. För mig funkade det att ta bort korsen på undersidan av moderkortet, de som håller flänsarna och dra dit flänsarna på känn med skruvar och utan mellanbrickor med speciella mått. Har inte haft en enda rrod efter det och det är flera månader sedan... Jag säger inte att det kan funka för alla utan det funkade för mig.
            Serius Sam, Doom, Quake, Halo och Command & Conquer är mina favorit-spel.

MvH // Pluttiplutt

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes:
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X