Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

problem med brännt spel

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• problem med brännt spel

har laddat ner RE5 och kan spela det tills jag kommer till 2-1 banan ungifär mitt i bannan så kommer det reading error och står att jag ska rengöra CDn har brännt spelet på olika brännare och olika release's . flashade mitt 360 ungifär runt 2007 våren/sommaren så vet inte vilken flashning jah har

ska jag flasha om?

Vad har du för DVD läsare i din 360 enhet o vad kör du på för skivmedia ?
    Läsaren i 360n ser du informaton om hur man ser i FAQ.
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Samsung och verbatim DVD+R DL

Comment

Silver surface eller full face printable? (är dom helvita eller står det verbatim på dom)
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

står Verbatim på dom och lite info som dvd+R dl och så dom har alla fall inte vit yta
          Last edited by Xilitu; 2009-03-20, 22:59.

Comment

ok, då är det silver surface... du kan juh alltid prova att köra på fullface printable... kanske fungerar bättre
            Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
              ok, då är det silver surface... du kan juh alltid prova att köra på fullface printable... kanske fungerar bättre
              verkar inte vara något fel på releaserna iaf. eftersom alla hänger sig på samma ställe så verkar det som någon krävande läsningsprocedur. jag kör både silver och printable verbatim och bränner med samsung. har fått clean disc ett fåtal gånger och då har det berott på något fingeravtryck eller liknande. vad har du för läsare i din 360? har du uppdaterat firmware på din brännare?

Comment

Jag har uppdaterat fimware på brännare, har en Samsung läsare. Fast denna problem har kommit upp förrut fast då har jag bränt om det bara så funkar det men nu så funkar det inte alls efter en bit in i spelet. Jag ska testa använda printable skivor om dom funkar bättre

Comment

Prova tömma cachen. Sök på nhl 09 dagger så ska det komma upp en tråd om med info hur du gör.

//Arasul

Comment

Nu funkar det, Jag Tömde cache(tack Arasul för det) och sen deleta jag spelet från hårddisken. Tack för hjälpen

Comment

Toppen
                      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Läste på ett annat forum att RE5 har även problem med originalskivorna med frysning av spelet. Gäller även PS3 vad jag förstod men är inte säker.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                        Auto-Saved
                        Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                        x
                        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                        x
                        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                        Working...
                        X