Aha, då förstår jag, tack!
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
3rd.Wave.Mod.Patch.For.iXtreme
Collapse
X
-
Man ska ha tålamodOriginal inlägg av radical2005 Visa InläggThis thread is killing me
Problemet i det hela är nog att SÖK knappen på detta forum är för liten.
REGEL1: Använd ALDRIG patchar för att lura Wave spelen, invänta nytt FW. Jag vet folk i drivor som blitt bannade PGA sånna här metoder
IS I MAGEN PÖJKAR!
Happy Halloween!
Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
ALLEWMODZ-CASE MODDING
- Citat
- Flag
Comment
-
du kan ladda ner det lite överallt, kolla på trackers, det är oftast där det finns...Original inlägg av AshTray Visa InläggNu när man är bannad så har man väl inget att förlora. Funkar detta till Ixtreme 1.6 och var kan man ladda ner det?
detta fungerar INTE på 1.6, den vet om du patchat eller ej, du måste hur som helst ha en updatering av dashboarden för att spelen ska starta... så varför patcha bort den här uppdateringen i onödan? med 1.6 kör du bara in activate.iso så skippas checken och du startar spelen ändå
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-
då får du slänga i 1.51... den kollar inte sådant...Original inlägg av AshTray Visa InläggAh ok, tack. Bara tänkte patcha om spelen så man slapp stoppa i activate.iso varje gång.Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-
jag har använt ppf-matic och alla spel har fungerat men har inte spelat på ett tag nu och nu är spelen wave 6 inte wave 3 0ch 4 som gick utmärkt att patcha.
är det nån som har testat eller vet att det går att patcha wave 6 med ppf.matich patch v14-v15?? tack för svar
- Citat
- Flag
Comment

Comment