Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

3rd.Wave.Mod.Patch.For.iXtreme

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Aha, då förstår jag, tack!

Comment

This thread is killing me

Problemet i det hela är nog att SÖK knappen på detta forum är för liten.

REGEL1: Använd ALDRIG patchar för att lura Wave spelen, invänta nytt FW. Jag vet folk i drivor som blitt bannade PGA sånna här metoder

IS I MAGEN PÖJKAR!

Happy Halloween!

Comment

Original inlägg av radical2005 Visa Inlägg
        This thread is killing me

Problemet i det hela är nog att SÖK knappen på detta forum är för liten.

REGEL1: Använd ALDRIG patchar för att lura Wave spelen, invänta nytt FW. Jag vet folk i drivor som blitt bannade PGA sånna här metoder

IS I MAGEN PÖJKAR!

Happy Halloween!
        Man ska ha tålamod
        Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
        ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

Nu när man är bannad så har man väl inget att förlora. Funkar detta till Ixtreme 1.6 och var kan man ladda ner det?

Comment

Original inlägg av AshTray Visa Inlägg
            Nu när man är bannad så har man väl inget att förlora. Funkar detta till Ixtreme 1.6 och var kan man ladda ner det?
            du kan ladda ner det lite överallt, kolla på trackers, det är oftast där det finns...

detta fungerar INTE på 1.6, den vet om du patchat eller ej, du måste hur som helst ha en updatering av dashboarden för att spelen ska starta... så varför patcha bort den här uppdateringen i onödan? med 1.6 kör du bara in activate.iso så skippas checken och du startar spelen ändå
            Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Ah ok, tack. Bara tänkte patcha om spelen så man slapp stoppa i activate.iso varje gång.

Comment

Original inlägg av AshTray Visa Inlägg
                Ah ok, tack. Bara tänkte patcha om spelen så man slapp stoppa i activate.iso varje gång.
                då får du slänga i 1.51... den kollar inte sådant...
                Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

jag har använt ppf-matic och alla spel har fungerat men har inte spelat på ett tag nu och nu är spelen wave 6 inte wave 3 0ch 4 som gick utmärkt att patcha.

är det nån som har testat eller vet att det går att patcha wave 6 med ppf.matich patch v14-v15?? tack för svar

Comment

testa med ppf-matic och patch v14-v15 funka hur bra som helst. patcha red dead och splinter conviction

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X