Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Flash Hjälp

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Med jungleflasher blir det hyffsat enkelt, men du behöver ha SATA portar i datorn eller ett PCI SATA kort (det fungerar jätte bra med VIA SATA vet jag... osäker på dom andra) sedan har Team Junngleflasher skrivit en PDF guide som handlar om alla 360 drivearna... så det är inga större problem, svårare blir det dock om man ska ge sig på DOS... men är man tekniskt kunnig och inte helt tappad bakom vagnen kan man lära sig dom delarna också =)
    Ok, tack för det svaret, men jag får se hur jag gör...

Edit: Förresten så har jag kommit fram till att jag har en Samsung i min lilla käraste e dem svåra att flasha
    Last edited by Dopefish; 2009-03-31, 15:32.

Comment

Original inlägg av Dopefish Visa Inlägg

Edit: Förresten så har jag kommit fram till att jag har en Samsung i min lilla käraste e dem svåra att flasha
      nej, men allt är jue Relativt med rätt prylar såsom Via controller m.m. är det enkelt. vet man inte vad man har eller inte har rättare sagt blir det mesta svårt jag föreslår att du kikar in http://*******.com/JFTutorial

Comment

http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=30237

läs den här guiden så kommer det fungera för dig bara byta ut 1.4 till 1.51
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=30237

läs den här guiden så kommer det fungera för dig bara byta ut 1.4 till 1.51
          Tack för den! men va är det för skillnad mellan MS25/MS28? och hur vet jag vilken jag har??

Comment

Tack för den! men va är det för skillnad mellan MS25/MS28? och hur vet jag vilken jag har??
            Skillnaden är firmwaren som ligger på spelaren när den levererades... och du ser skillnaden genom att det står på spelaren vilken firmware den ska ha från början
            Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X