Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Wanted.Weapons.of.Fate-XBOX360 får inte den att fungera

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Wanted.Weapons.of.Fate-XBOX360 får inte den att fungera

Wanted.Weapons.of.Fate-XBOX360 funkar inte ska jag bränna den som den är . för när jag gr in på xdvdmullet... så säger den att vido is broke och inga kryss för stealth och video och lite till. är det detta det beror på elr. för att dem är i kryssade verkar bara hitta en version på Wanted.Weapons.of.Fate-XBOX360?
    hjälp

1. posta i rätt del av forumet
    2. testa med rätt program XDVDMulleter känner inte igen wave3 och därmed säger den att den är trasig (för att kunna spela spel med wave3 måste du ha iXtreme 1.51 eller en Xtreme firmware, eller så behöver du ha 1.41-non stealth till BenQ)
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

a sorry så det nyss.Okej så den funkar behöver bara göra en dvd coh bränna asså.Nästa fråga är så nästa spel med 3 wave kommer säga samma sak och säg att den är broke men det är bara bränna den asså.

Comment

aa glömde skriva har ixterme 1.51 Köpte mitt xbox360 från er på psxcare!!

Comment

Testa inte med XDVDMulleter, testa med ABGX360... http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=35639 läs den här tråden
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

skit i xdvdmulleter i framtiden och använd dig av abgx360 v1.0 eller senare. xdvdmulleter har inte stöd för wave 3 och kommer antagligen aldrig att uppdateras med det heller. kolla dina spel med abgx360 innan du bränner dem så vet du om spelet är okej eller inte.

*edit*
            swizzy hade snabbast fingrar.

Comment

Ta Alla SpelfrÅgor I Speldelen I Forumet!
              / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X