Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ni tog min backup på Left 4 Dead

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av jungleflash Visa Inlägg
    att denna tråd blir klistrad är skummt det har säkert med psxcare att göra leker smart som vanligt
    Vad är problemet med att använda punkter och kommatecken?
    Blir mycket lättare att läsa på det sättet.
    Kanske kan klistra en tråd om hur dessa tecken används istället.

Comment

Har sett värre av ärade Jungleflasher ... En gång fattade jag inte riktigt vad som menades fast jag läste 2-3 ggr ... Fattar nog till denna dags datum inte riktigt vad som menades
      Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

att denna tråd blir klistrad är skummt det har säkert med psxcare att göra leker smart som vanligt
        Den klistrades för att det är ett ämne som vi inte vill att folk ska komma tillbaka och göra nya trådar om kanske? och vem skulle denna personen vid namnet "psxcare" vara? det är ett företag...
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

snälla ta bort mitt namn, tror ni att jag vill att folk ska veta att jag skrev det här?

Ja, ni grabbar min left 4 dead dvd (original) är sönder så, jag var tvungen att låna min kompis left 4 dead och göra backup igen och sen hitta SS, så jag är klar nu och spelar som fan

Comment

Jag tycker inte att det är ett dugg skumt faktiskt.
            Bra om inte annat. Då ser fler vad som gäller.
            1 x Trinity RGH, 250GB. 1 x Trinity original, 4GB + 250GB HD.

Comment

Original inlägg av dannesilver Visa Inlägg
              snälla ta bort mitt namn, tror ni att jag vill att folk ska veta att jag skrev det här?

Ja, ni grabbar min left 4 dead dvd (original) är sönder så, jag var tvungen att låna min kompis left 4 dead och göra backup igen och sen hitta SS, så jag är klar nu och spelar som fan
              Varför skulle vi ta bort ditt namn så folk inte vet att det var du? du skulle tänkt på sådant innan du postade det... om du ville vara anonym skulle du ha ringt till butiken eller kommit tillbaka och klagat istället för att skriva på forumet, ett annat alternativ är att maila till oss... det hade också fungerat, men på forumet är du aldrig anonym på det viset...
              Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X