Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Den där guiden är kass, hur många tror du har alla sina filer om dom bestämmer sig för att göra detta själv hemma? och bilden är extremt liten... går knappt att se vad som händer och sker...
*edit:*
vill gärna veta varför du skapade en ny tråd för det också... istället för att bara lägga in det i den befintliga tråden??
Den där guiden är kass, hur många tror du har alla sina filer om dom bestämmer sig för att göra detta själv hemma? och bilden är extremt liten... går knappt att se vad som händer och sker...
*edit:*
vill gärna veta varför du skapade en ny tråd för det också... istället för att bara lägga in det i den befintliga tråden??
du kan klicka på HD på youtube så sår du exakt vad som sker
även om denna guide är kass så är den för dem som har sina filer
varför skulle ingen göra hemma det är väl det dem gör nu oftast
det har du väl märkt eftersom det går så dåligt för er
inte konstigt att du bedömmer negativt direkt förväntade mig det utav
psxcare,s anställda denhär guiden är kanske kass för dig men för andra
kan den vara värd GULD så låt andra bedömma
du kan klicka på HD på youtube så sår du exakt vad som sker
även om denna guide är kass så är den för dem som har sina filer
varför skulle ingen göra hemma det är väl det dem gör nu oftast
det har du väl märkt eftersom det går så dåligt för er
inte konstigt att du bedömmer negativt direkt förväntade mig det utav
psxcare,s anställda denhär guiden är kanske kass för dig men för andra
kan den vara värd GULD så låt andra bedömma
Det går inte dåligt för att folk gör hemma, utan den här tiden på året brukar det bli lite låg säsong på sådant här som vi gör, jag personligen har gjort över 500 boxar sedan december... så dom 500 har INTE sina orginal filer
Det går inte dåligt för att folk gör hemma, utan den här tiden på året brukar det bli lite låg säsong på sådant här som vi gör, jag personligen har gjort över 500 boxar sedan december... så dom 500 har INTE sina orginal filer
ok då borde du och psxcare tacka mig för videon eftersom alla dem som har flashat hos er kommer att komma tillbaka efter att dem ser denna video
tycker bara synd om dem att dem ska behöva betala igen
Vad är det för sandlåde-nivå här på forumet när vi ska kasta bajs på butiken som äger och driver forumet?
Vill man "göra hemma" så tror jag inte att man tittar på en video i villket fall som helst. Det gjorde iaf inte jag när jag lärde mig...
videon är till att hjälpa till att du inte har tittat på video kan bero på att den kanske inte fanns video då men nu finns den så du kan oxå titta och lära dig
en annan sak det förvånar inte mig att det är bara ni som skriver till denna
tråd om ni fattar vad jag menar det gör ni säkert
videon är till att hjälpa till att du inte har tittat på video kan bero på att den kanske inte fanns video då men nu finns den så du kan oxå titta och lära dig
Va Fan, solsting eller? Vad skulle Folk lära sig på detta menar du? från 1.5 <-> 1.51 är gjort på 10 minuter
Tanken var god ialf ...
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
punkt (.) och komma (,) i texten vore inte fel, texten är tyvärr inte läsvänlig nu.
punkt (.) och komma (,) i texten vore inte fel, texten är tyvärr inte läsvänlig nu.
Jo det var inte världens läsvänligaste text ... Söker fortfarande översättare så man kan få det tolkat ...
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
swizzy har du hittat HD knappen på youtube om inte kan ta screencapture åt dig
tror du jag verkligen behöver se videon? jag vet redan hur man ska göra, ville bara kolla på hur bra den verkligen är, videon alltså... för att kunna ge omdöme så att andra vet hur pass bra jag tycker den är...
Comment