Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Wanted.Weapons.of.Fate-XBOX360

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Wanted.Weapons.of.Fate-XBOX360

Jag tankade ner Wanted.Weapons.of.Fate-XBOX360 som ska vara för pal/ntsc
    men när jag startar spelet kommer en xbox logga upp och inget händer. Det ända som kommer upp när man trycker på alla knapparna är menyn som är uppe då man spelar upp en dvd. är detta för att det är ntsc ? eller är det något annat ?. har haft det felet på flera andra spel

Det är dålig bränning... inget med spelet, inget med att det är PAL/NTSC-U
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
      Det är dålig bränning... inget med spelet, inget med att det är PAL/NTSC-U
      Så jag ska alltså bara bränna om ?

Comment

Original inlägg av spyx Visa Inlägg
        Så jag ska alltså bara bränna om ?
        ja. bränn med imgburn och glöm inte att bränna via .dvd filen om du inte ställt in layerbreak manuellt i programmet.

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
          ja. bränn med imgburn och glöm inte att bränna via .dvd filen om du inte ställt in layerbreak manuellt i programmet.
          det gjorde jag men det blir fortfarande samma fel kan det inte vara så att det bara funkar med ntsc ?

Comment

det gjorde jag men det blir fortfarande samma fel kan det inte vara så att det bara funkar med ntsc ?
            Det är något du gjort med bränningen som gör att det blir sådär, vad har du för brännare och vad kör du på för media? det har INGET att göra med spelet... det har med bränningen att göra... antingen brännaren, något du gör när du bränner eller dåliga skivor...
            Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

posta en log från imgburn. imgburn / help / imgburn logs / öppna .log med anteckningar, senaste log längst upp, leta upp rätt log och posta här.

Comment

Är det inte att du har en äldre version av Iextreme? tror du kanske måste ha 1.51.

Är det inte Wave3 på den?

För det hände samma skit för mig och jag hade 1.4v, jag brände ner 3st Wanted men sen Flashade jag till 1.51 efter att jag läst runt lite och då fungerade alla 3.
                Biji Kurd o Kurdistan!

Comment

Måste man ha 1.51 för att kunna få igång wave3 spel? Har en kompis som har 1.4 och dom spel med wave3 funkar inte.

Comment

Nej men om du ska spela live så måste du ha det, Man kan ta bort wave3 men vet inte hur.
                    Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
                    ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

Original inlägg av Outzider Visa Inlägg
                      Måste man ha 1.51 för att kunna få igång wave3 spel? Har en kompis som har 1.4 och dom spel med wave3 funkar inte.
                      ja, det måste du, sålänge du inte patchar om spelet med wave 2 (finns tråd som tar upp detta). att patcha om det är inte att rekommendera om du tänker spela det via live, ökar banrisken avsevärt. ixtreme 1.6 kommer inte starta wave 3 spel som är ompatchade till wave 2 av denna enkla anledning.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                      Auto-Saved
                      Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                      x
                      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                      x
                      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                      Working...
                      X