Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vad betyder en Röd blinkade lampa?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

har sett på några videos att de sätter typ 4-5 50 öringar som de lindat runt med eltejp och sen satt på ANA chippet om jag inte har helt fel. funkar det?

Comment

Original inlägg av Rostad360 Visa Inlägg
      har sett på några videos att de sätter typ 4-5 50 öringar som de lindat runt med eltejp och sen satt på ANA chippet om jag inte har helt fel. funkar det?
      Bland det dummaste du kan göra, när tejpen pajar så har du 4-5 50-öringar som flyger runt o kortsluter boxen
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Fixat en med E74 som de redan hade tejpat mynt.
        Det fungerade inte.
        Tog bort skiten, satte fast kylarna ordentligt och körde lätt överhettning av gpu:n för att få eventuella kall lödningar eller brutna banor att få kontakt igen.

Xboxen startade direkt och går ännu.

Comment

Original inlägg av Caper Visa Inlägg
          Fixat en med E74 som de redan hade tejpat mynt.
          Det fungerade inte.
          Tog bort skiten, satte fast kylarna ordentligt och körde lätt överhettning av gpu:n för att få eventuella kall lödningar eller brutna banor att få kontakt igen.

Xboxen startade direkt och går ännu.
          inte nog med att det förmodligen inte fungerar för fem öre, det är farligt att köra så... kan starta bränder och skit... o sådant vill man väl inte ha?
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

haha kanske inte det xD

försökte öppna boxen innan men vafan va de där klämrana sitter jag hör klickljudet sen kommer det tillbaka och den sitter fast igen xD haha

ursäkta att jag är dålig på att svara liksom jag håller på att flytta och det är kladd med bredbandet xD

Comment

haha kanske inte det xD

försökte öppna boxen innan men vafan va de där klämrana sitter jag hör klickljudet sen kommer det tillbaka och den sitter fast igen xD haha

ursäkta att jag är dålig på att svara liksom jag håller på att flytta och det är kladd med bredbandet xD
              det tar sin tid om det är första gången du öppnar den, kolla på en youtube video om du kör fast.

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
                det tar sin tid om det är första gången du öppnar den, kolla på en youtube video om du kör fast.
                har kollat på youtube men hatar när den inte går så bra för mig som för dem som visar!

men men fick up den nu men nu behöver jag torson insektnuckel storleck 10 hade bara storlek15 hemma xD

Comment

Du behöver även en torx 8 om du skall ta loss kylarna.

Comment

Du behöver även en torx 8 om du skall ta loss kylarna.
                    oj jag som trodde det var 10 :O

Comment

Det är torx 10 (T10) för att lossa skruvarna som håller fast plastchassit.
                      För att kunna lossa även på kylarna behöver du torx 8 (T8).
                      Även syncpanelen sitter med 3 stycken skruvar med Torx 8.
                      Du behöver alltså bägge två.

Comment

Det är torx 10 (T10) för att lossa skruvarna som håller fast plastchassit.
                        För att kunna lossa även på kylarna behöver du torx 8 (T8).
                        Även syncpanelen sitter med 3 stycken skruvar med Torx 8.
                        Du behöver alltså bägge två.
                        ahh då är det lite klarare för mig. men jag måste väl inte byta kylare det räcker väl med att byta kylarpasta till Artic eller vad det nu heter kommer inte ihåg just nu är svintrött

Comment

ahh då är det lite klarare för mig. men jag måste väl inte byta kylare det räcker väl med att byta kylarpasta till Artic eller vad det nu heter kommer inte ihåg just nu är svintrött
                          Kylaren är det som sitter ovanför kylpastan
                          Google is your friend!

Comment

http://www.youtube.com/watch?v=Uj2A7...eature=related

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                              Kylaren är det som sitter ovanför kylpastan
                              jaja det fattar jag ju, jag håller som sagt på o bygger datorer o sånt skit dagligen men första gången med ett xbox 360. :P

Comment

jaja det fattar jag ju, jag håller som sagt på o bygger datorer o sånt skit dagligen men första gången med ett xbox 360. :P

Samma samma utom att DVD enheten i datorer inte är gifta med moderkorten på samma sätt som 360
                                / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X